מספר 2 לשעבר ברשימת 'צעירים בוערים', שי שלימו, התראיין היום (שישי) בתוכניתם של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' ב'קשת 12', וטען כי מאחוריה הקמת המפלגה בראשות הדר מוכתר עומד פוליטיקאי בכיר.

"יהיה מעניין ומרתק": האם רשימת המפלגה של הדר מוכתר לכנסת בסכנה?

תחילה, ראיינו את יו"ר הרשימה מוכתר שאמרה בתוכנית: "הפילו עליי הרבה שקרים, קשה לי לראות חברי כנסת שמרוויחים 45 אלף ש"ח בחודש, הם לא עובדים בשבילי. אני נואשת, לא באתי להיות ממלכתית ונחמדה. איזה עתיד יש לנו? יוקר המחייה לא על סדר היום הציבורי".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

אולם, זמן קצר לאחר תחילת הריאיון, הכניסו לאולפן את שלימו שהיה מספר 2 במפלגתה, ומוכתר נראתה מופתעת מהגעתו. "אני מכיר אותה טוב מאוד לצערי, המפלגה זה לא הדר מוכתר, היא 'נוכלת הטיקטוק'". תקף שלימו את מוכתר.

באותו הרגע מוכתר נטשה את האולפן בהלם ובבכי. "פעם הבאה שהיא תגיע לפה שתאזוק את עצמה בנווה תרצה", הוסיף שלימו, "הייתי הסגן שלה, היא משקרת לגבי כמות המתפקדים שלה, הדר מוכתר היא אישה מסוכנת, אם אחשוף עוד פרטים עליה אני פוחד שיפנצ'רו לאבא שלי את הרכב".

לאחר מכן טען הבכיר לשעבר ב'צעירים בוערים', כי "עומד מאחוריה פוליטיקאי מאוד מוכר, לא אוכל להגיד פה מי. עד כה לא קיבלתי את הבמה שניתן לחשוף בה את הנתון הזה, היא מבזה את שמם של הצעירים בישראל".

הדר מוכתר (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)
הדר מוכתר (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)

כזכור, טרם שידור התוכנית פרסמה מוכתר ציוץ בו נראתה בוכה לאחר שיצאה מהאולפן בסערה בשל דבריו של שלימו, ואמרה: "כל היום התכוננתי לראיון איתם, ישבתי בבית ועברתי על טקסטים, באמת זה היה לי חשוב. לרמוס את הדר מוכתר בשידור- מביא רייטינג. יש גבול, מעולם לא חשבתי שיעשו לי כזה אמבוש בשידור חי. מה עשיתי? לקחתי שוחד? גנבתי? לכל שאר הפוליטיקאים בחיים לא היו עושים את זה, אז למה בי חובטים בלי סוף?".

מהפקת התוכנית "אופירה וברקוביץ'" נמסר בתגובה: "במהלך צילומי התוכנית אופירה וברקוביץ' הדר מוכתר בחרה לעזוב את האולפן, לאחר שעומתה עם אחד מחברי מפלגתה עד לאחרונה".