עורך הדין חנוך מיליביצקי צפוי בקרוב להפוך להיות חבר כנסת מטעם הליכוד, לאחר שזכה בפריימריז במחוז דן ושובץ במקום ה-26 ברשימה. בחדשות 12 שודר הערב (שבת) ריאיון עם ק', אישה שהעניקה לו בעבר ייעוץ מקצועי, ולטענתה הוא תקף אותה מינית. לבקשת חדשות 12, היא עברה בדיקת פולירף, בה נמצאה דוברת אמת. 

אמסלם המריא, כהן הפתיע, אכזבה לכ"ץ ואדלשטיין: זו רשימת הליכוד לכנסת הבאה

"את הריאיון הזה אני מרגישה שאני עושה כמחוייבות חברתית, כי אני לא חושבת שזה בן אדם שצריך לקבל אחריות", פתחה ק' את דבריה, והוסיפה: "הסתיימה הפגישה, באתי ללוות אותו החוצה לדלת, ואז בדלת הוא תקף אותי פיזית, לפת את הידיים ואת כל הגוף שלי. לא הצלחתי להשתחרר, אני רגילה להיות חזקה ובטוחה בעצמי, אבל לא הצלחתי לצאת מהסיטואציה הזאת". 

היא המשיכה לספר את אשר לטענתה התרחש: "ליד הדלת של הבית יש דלת של חדר, והוא ניסה לגרור אותי לשם. תוך כדי שהוא תוקף אותי אני אומרת לו שיפסיק. ידעתי שאם אני ארים את הקול אז השותפה שלי תשמע אותי, אבל לא הצלחתי להרים אותו". 

"זה היה מ-0 ל-100 בשנייה, הוא היה כל כך חדור מטרה. הוא אפילו לא התחיל איתי, הוא פשוט תקף אותי. אמרתי לו שיפסיק ושאני לא מעוניינת, וזה הדליק אותו יותר. אמרתי לו שאם הוא לא יעזוב אותי אני אתן לו ביס בצוואר שאשתו תראה, ואז הוא עזב אותי", הוסיפה.

היא סיפרה מדוע עד כה לא הגישה תלונה כנגדו: "הרגשתי שלא תהיה לי תועלת אם אני אתלונן כנגדו. הלכתי בפתח תקווה וראיתי פוסטר שלו על הקיר, וחוויתי אירוע פוסט טראומה ברגע ההוא. בשנייה שראיתי את הפנים שלו נכנסתי למצב שלא הבנתי איפה אני נמצאת, הסתובבתי במעגלים סביב עצמי". 

לסיום תקפה ק' את מיליביצקי: "אני לא חושבת שהוא צריך להיות במקום של קבלת החלטות. הציפייה שלי שהוא לא יהיה בחיים הפוליטיים, שייקח אחריות מלאה על ההתנהגות שלו, ויטפל בעצמו".

מטעמו של חנוך מילבינקי נמסר בתגובה לחדשות 12: "חנוך מיליבצקי מכחיש בכל תוקף את הדברים. מדובר בעלילה שהועלתה לראשונה רק לאחר בחירתו של מר מילבצקי לרשימת הליכוד לכנסת, מצד מי שהיתה בתה של לקוחה של מר מילבצקי לפני כשמונה שנים כששימש עורך דין בתיק שניהל בתחום שיפור דיור. יודגש כי התנהלותו של עו"ד מילבצקי אל מול האם ובתה נוהלו מתוקף תפקידו זה ולא מעבר לכך". 

"על הציבור לדעת כי הטוענת, פעילת ארגון קריימיניסטר (המתנגד לליכוד ולעומד בראשה). יתרה מכך, לאור הפרסום ברשת הפייסבוק , זומנה הטוענת לדיון בבית המשפט במסגרת הליך משפטי בה תבע מר מיליבצקי לשון הרע עיתונאי, אך בחרה שלא להתייצב לדיון. במקום לדבר בבית המשפט בחרה הטוענת לדבר לתקשורת, ולכן מניעיה בהפצת העלילה ברורים. למען הסר ספק, בעקבות הנ"ל מר מליבצקי ערך בדיקת פוליגרף באמור ויצא דובר אמת. מר מילבצקי בוחן הדברים שפורסמו על ידי מי שהעלתה טענות שווא כלפיו ובכוונתו לעמוד על שמו הטוב".