שמונה ימים לבחירות: סקר מנדטים של "מעריב" שפורסם הבוקר (שני) במהלך "פסגת המנהיגים" של מעריב בשיתוף וואלה!, מצא כי גוש נתניהו עומד על 61 מנדטים - ויוכל להקים ממשלה, בעוד גוש "השינוי" זוכה ב-55 מנדטים בלבד. כמו כן, חד"ש-תע"ל מקבלת ארבעה מנדטים.

בכיר במחנה הממלכתי: "יש שמועות על מגעים בין לפיד לנתניהו"
הטוב המשותף: כך תצביעו הצבעה שהיא הגיונית או נכונה בבחירות הקרובות

על פי תוצאות הסקר, הליכוד בראשות בנימין נתניהו היא המפלגה המובילה עם 32 מנדטים, אחריה נמצאת יש עתיד של ראש הממשלה יאיר לפיד עם 23 מנדטים. הציונות הדתית בראשות סמוטריץ' ובן גביר זוכה ל-14 מנדטים, בעוד המחנה הממלכתי מסתפק ב-12 בלבד.

מיד לאחר מכן, ש"ס בראשות אריה דרעי עם שמונה מנדטים, יהדות התורה עם שבעה, וישראל ביתנו עם שישה מנדטים. העבודה ומרצ הן הבאות בתור - כל אחת עם חמישה מנדטים. אחריהן נמצאות המפלגות רע"מ וחד"ש-תע"ל עם ארבעה מנדטים לכל אחת מהן.

עוד עולה מהסקר כי מתחת לאחוז החסימה, עומדים כרגע: הבית היהודי בראשות איילת שקד (1.6%), בלד בראשות סאמי אבו שחאדה (1.7%), וצעירים בוערים בראשות הדר מוכתר (0.1%).

שאלה נוספת שנשאלה בסקר היא האם התוכנית שאישרה הממשלה היוצאת בתחילת כהונתה לפיתוח רמת הגולן אכן תתממש - 34% מהמשיבים טענו כי "לא ממש", 18% השיבו "בכלל לא", בעוד 21% טענו כי היא תמומש אך רק בחלקה, 6% בלבד חושבים שהיא תמומש במלואה.