שבוע לבחירות: יום הבוחר, ה-1 בנובמבר, מתקרב, הקמפיינים כבר בעיצומם והמתח גובר. על פי סקר מנדטים של "חדשות 13" ופרופ' קמיל פוקס שהתפרסם הערב (שלישי) המרוץ לעבר 61 נמשך, אך גוש נתניהו ממשיך לא להגיע ליעד. לפי הסקר, הגוש שמרכיב את מפלגות הימין זוכה ב-60 מנדטים מול 56 למפלגות המרכיבות את הממשלה הנוכחית. חד"ש-תע"ל מקבלת 4 מנדטים.

לפיד: "להצביע לבן גביר זה להצביע נגד צה"ל"
אבו-יאיר? זה המועמד המועדף לראשות הממשלה בקרב המגזר הערבי

הליכוד מקבלת 31 מנדטים, ויש עתיד מקבלת נתון שיא מאז הוכרזו הבחירות עם 27 מנדטים. אחריהן ברשימה: הציונות הדתית עם 14 מנדטים, המחנה הממלכתי עם 11 מנדטים, ש"ס עם שמונה מנדטים, יהדות התורה עם שבעה, ישראל ביתנו עם שישה מנדטים, העבודה, מרצ רע"מ וחד"ש תע"ל מקבלות כל אחת ארבעה מנדטים.

לא עוברות את אחוז החסימה: בל"ד עם 2.3% מהקולות, הבית היהודי שמשיגה 2.2%, המפלגה הכלכלית עם 1.4%, צעירים בוערים משיגה 1.3% ומפלגת חופש כלכלי עם 1.0% בדיוק. כמו כן, נבחן מקרה של פרישה של אילת שקד מהמירוץ, אך לפיו אין שינוי במפת המנדטים ובתמונת הגושים. 

בתשובה לשאלה האם החלטת בוודאות למי להצביע: 65% ענו כי החליטו בוודאות, לעומת 29% שעדיין מתלבטים. בנוגע ליוקר המחיה, נשאל מי נושא באחריות הגדולה ביותר לגל עליות המחירים? 32% ענו כי הממשלה, 14% ענו שיצרניות ויבואניות המזון, 2% רשתות השיווק ו-42% ענו שלדעתם כולם אחראים באותה מידה.

הסקר כלל 802 נשאלים, בהם 601 מהאוכלוסיה היהודית ו-201 מהמגזר הלא יהודי. התשאול במגזר היהודי נערך על ידי חברת פרויקט המדגם בהנהלת ד"ר אריאל איילון. התשאול במגזר הלא יהודי נערך על ידי חברת סטט נט בראשות יוסף מקלדה. טעות הדגימה היא 3.5 אחוזים.