יו"ר מפלגת העבודה מרב מיכאלי תקפה היום (חמישי) את יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו, על רקע עצרת הזיכרון לראש הממשלה לשעבר יצחק רבין שתתקיים בשבת הקרובה. בסרטון שפרסמה מיכאלי היא מסרה לעוקביה כי "לא ניתן לרוצח לנצח".

מיכאלי תחת מתקפה: "לא נתקלתי בשרת תחבורה כל כך גרועה"
גנץ תוקף: "נתניהו אומן השקר. תיק הביטחון לסמוטריץ'? סכנה לישראל" | האזינו
 

מיכאלי צייצה בטוויטר כי "אין לנו את הפריבילגיה לשבת בבית. עצרת לזכר יצחק רבין, לא ניתן לרוצח לנצח". בסרטון שהעלתה לצד הציוץ, בוא היא נראית בכיכר ציון, אמרה מיכאלי: "אני במקום בו במוצאי שבת כולנו נתחייב להמשיך את דרך רבין. למה כאן? כי כאן על המרפסת עמדה מכונת ההסתה על המרפסת, הוא לא ראה ולא שמע ולא ידע לאן עלולה להביא ההסתה הנוראה שהוא הוביל".

עוד קודם לכן, מיכאלי השתתפה ב'וועידת ישראל היום' ותקפה את נתניהו גם על במה זו. לאחר שנשאלה מדוע הקדימה את העצרת, טענה שרת התחבורה כי "העצרת תמיד התקיימה בסוף השבוע שלפני ה-4 בנובמבר או סוף השבוע אחרי, מפלגת העבודה מקיימת אותה משום שאני לא מוכנה שהיא לא תתקיים. כן יצחק רבין נרצח רצח פוליטי, בשיתוף פעולה של בנימין נתניהו ואיתמר בן גביר של אז, עם הסמל של הרכב".

בנימין נתניהו (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)
בנימין נתניהו (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)

"27 שנה לאחר מכן, אנו עומדות שוב בפני אותה שנאה, אלימות והסתה, שמופנית כלפי חיילים, נשים מבוגרות, פלסטינים ואנחנו לא ניתן להם לנצח. אין לנו את הפריבילגיה לשבת בבית".