צאו להצביע מחל, לא עבורי - עבורכם. בשנה האחרונה ראינו מה קורה כשקמה ממשלה של לפיד־גנץ ותומכי טרור: כל המחירים עולים, מחירי הדירות מזנקים, פיגועי הטרור מזנקים בעשרות אחוזים והמדינה הפלסטינית מוחזרת לסדר היום העולמי על ידי ממשלת ישראל.

חאלס, הספיק לנו! פעם אחת יותר מדי. צאו להצביע מחל ונביא ממשלת ימין חזקה לארבע שנים. ואיך הממשלה הזאת הגיעה אלינו? זה רק בגלל אחוזי ההצבעה בימין, שעדיין נמוכים מאחוזי ההצבעה בשמאל. אם לא תצאו להצביע מחל, נקבל שוב את יאיר לפיד, אחמד טיבי והאחים המוסלמים.

בשנה האחרונה המדינה שלנו הולכת אחורה. הביטחון האישי הידרדר, האויבים שלנו מרימים את ראשם. איראן דוהרת לארסנל של פצצות גרעין בתמיכה בינלאומית, דגלי חמאס מונפים בלב ירושלים, ונערות ישראליות מפחדות להניף את הדגל שלנו. ממדינה חזקה, שכולם נושאים אליה את עיניהם, הפכנו למדינת חסות חלשה שלא סופרים אותה. במקום הנהגה חזקה שלא מהססת להילחם על קיומנו ועתידנו, יש לנו היום הנהגה חלשה, כנועה ומתרפסת.

ישראל הולכת אחורה. אבל יש תקווה. אנחנו יכולים להחזיר את ישראל לגדולתה. יש לנו עם חזק, עם אמיץ, עם שמתלכד בזמנים קשים. יש לנו עם ששרד יותר מכל אומה אחרת, שקם מעפר המלחמות אל פסגות התקומה. עם שמאחד בתוכו את כל הדתות, את כל המגזרים. עם שאין אתגר שהוא לא יכול לו. עם שלא יישבר, שלעולם לא ייכנע. בקרוב - העם הזה יחזיר ממשלה לאומית חזקה ויציבה. ממשלה שתדאג לו באמת.
משימת חיי היא להבטיח את עתיד ישראל. צאו להצביע מחל - ונביא ממשלת ימין חזקה להרבה שנים.