כמו בקריירות אחרות - גם הכנסת היא מקום קשה ומורכב לנשים מצליחות, שאף פעם לא מבקשות הנחות מול הקשיים. לא קל להיות אישה מובילה. מסע הציד וההכפשות שאני עוברת הוביל לנשים רבות ליצור איתי קשר כדי לחזק אותי. נשים צעירות ומבוגרות, שלא מוכנות להמשיך לשתוק. הן מבינות את המחיר האדיר שמשלמת אישה, אמא, שנלחמת בכל כוחה כדי שתוכל לייצג את הקול שלהן.

מול קולות קיצוניים, שרואים גיוס חיילות דתיות כאיום, שרואים אסון כשעוד לוחמת מסיימת קורס טיס - צריך מי שתיתן להן גב: את מפלגת הימין היחידה שמובילה אישה. בגוש הימין יש ארבע מפלגות שהמובילים שלהן לא ראו נגמ"ש מבפנים, וחצי מהם לא שירתו בצה"ל. בממשלה הבאה צריך אישה שהייתה בגולני, מי שתילחם על הביטחון האישי לאישה שרוצה לצאת לריצה בלילה בבאר שבע.

כל מי שעוקבת אחרי המערכת הפוליטית והסקרים, רואה שהכל תקוע. הימין לא מצליח להגיע ל־61 מנדטים ברוב מוחלט של הסקרים. המצביעים שאני מדברת איתם רוצים להצביע "על בטוח", שהקול שלהם יהיה בעל משמעות, והאמת? זה קל למימוש: תנו את הקול לבית היהודי. 4 מנדטים של ב שווים ממשלת ימין יציבה ובטוחה. אם תרצו - זה אפשרי, בהישג יד. שכנעו את המשפחה, את החברים, ונגיע לשם.

על כל אחת מאיתנו להביט לתוך הלב, להתחבר למה שאנחנו מאמינות בו - ולהכניס למעטפה את הפתק שמייצג אותנו ואת לבנו כמות שהם, בלי חשש, בלי שרעשי הרקע יפריעו. שובו הביתה, לבית היהודי.