הסקרים האחרונים: ארבעה ימים לפתיחת הקלפיות, התפרסמו אתמול (שישי) בחדשות 12 ו-13, הסקרים האחרונים לפני הבחירות. על פי הסקרים, נראה כי עדיין לא קיימת הכרעה בין הגושים, אך גוש נתניהו קרוב מאוד להצליח במטרתו להקים ממשלה.

ארבעה ימים לבחירות: יריב לוין מתייחס לאפשרות שיחליף את נתניהו
סקר מנדטים אחרון: גוש נתניהו לא עובר את מחסום ה-60, לפיד מתחזק  

הליכוד מקבלת 31 מנדטים בסקר בחדשות 12, לעומת 30 ב-13. ראש הממשלה לפיד מחזיק בסקר ב-12 ב-25 מנדטים, ורושם עלייה קלה בערוץ השני עם 27 מנדטים.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>

משה גפני: "נתניהו רצה להקים ממשלה בתמיכת רע"מ". צילום: ראובן קסטרו, וואלה!

הציונות הדתית בראשות בן גביר וסמוטריץ' ממשיכים לשמור על כוחם, ומקבלים ב-12 וב-13 14 ו-15 מנדטים בהתאמה. המחנה הממלכתי בראשות בני גנץ, לא מצליחה לרשום עלייה, ומסיימת בסקרים האחרונים עם 11 מנדטים ב-12, ומנדט אחד פחות בחדשות 13. 

המפלגות החרדיות, ש"ס ויהדות התורה מקבלות שמונה ושבעה מנדטים כל אחת (בהתאמה) בשני הערוצים. מפלגת ישראל ביתנו בראשות שר האוצר ליברמן רושמת שישה מנדטים בסקר חדשות 12, ומנדט אחד פחות ב-13.

בשמאל, מרצ והעבודה מקבלות חמישה מנדטים כל אחת בחדשות 12. בסקר 13, מרצ מסיימים קרובים לאחוז החסימה, עם ארבעה מנדטים והעבודה עם שישה.

חד"ש-תע"ל נמצאות גם הן על סף אחוז החסימה, עם ארבעה מנדטים כל אחת בשני הערוצים. באזור שמתחת לאחוז החסימה, הבית היהודי בראשות איילת שקד ובל"ד לא מצליחות לייצר קפיצה משמעותית רגע לפני הבחירות, ולא עוברות אותו.

לאחרונה הצהיר יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ', כי היה מעוניין לקבל את תפקיד שר הביטחון, בעוד שותפו בן גביר הצהיר כי הוא שואף להיות השר לביטחון פנים. בסקר של חדשות 12, בדקו את שתי הסוגיות האלו. באשר לשאלה על מינויו של סמוטריץ' 55% אחוז מהשיבים ענו כי לא היו מעוניינים בכך, לעומת 29% שכן. על דרישתו של בן גביר, 40% השיבו כי היו מעוניינים בכך לעומת 49% שלא.