שלושה ימים לבחירות: המפלגות נמצאות בישורת האחרונה של קמפיין הבחירות עד לפתיחת הקלפיות ביום שלישי, וממשיכות במאמצעים של הרגע האחרון בניסיון להגדיל את בסיס כוחן. בתוך כך, מפלגת מרצ הודיעה היום (שבת) כי החל ממחר תשמיע בתעמולת הבחירות ברדיו תשדיר אשר מדמה את מהדורת החדשות בבוקר שלאחר הבחירות, במידה ולא תעבור את אחוז החסימה.

על פי התשדיר, המאזינים ישמעו בתחילתו את תוצאות הבחירות, אשר יבשרו כי בנימין נתניהו חצה את קו ה-61, וזאת משום שמרצ נפלה מתחת לאחוז החסימה. לאחר מכן, יהיה ניתן לשמוע: "שריפות משתוללות בכמה מוקדים באזור המשולש ובאזור מזרח ירושלים, בעקבות הצתות של ארגוני להב"ה ולה פמיליה במסגרת חגיגות הניצחון. לדברי המפכ"ל המשטרה נמנעת ממעצרים מפני שבשעה זו נראה כי הפעילים מסתדרים בכוחות עצמם".

"בין המפלגות סוכם כי סמוטריץ' ימונה לשר הביטחון, בן גביר לשר המשטרה. סגן שר הבריאות המיועד גולדקנופ יבטל את הרפורמה בהפלות ואת השוויון בפונדקאות ללהט"ב של השר הורוביץ בתמורה לביטול כל ההליכים המשפטיים נגד ראש הממשלה הנבחר - בנימין נתניהו. כדי שאלה לא יהיו החדשות בבוקר שאחרי הבחירות. חייבים להצביע מרצ. אם אין מרצ, יש להם 61".