בחירות 2022: סגן יו״ר ועדת הבחירות מטעם הליכוד, עו״ד אילן בומבך פנה הלילה (שלישי) ליו"ר ועדת הבחירות, השופט יצחק עמית, וביקש את התערבותו ופנייתו למפכ״ל כדי לדאוג לתגבור מיידי של על הקלפיות במגזר הערבי. עו״ד בומבך טען כי מדובר באירוע מתגלגל וחשש לזיופים של תוצאות הבחירות.

לאחר שהשיג 61 מנדטים במדגמים: נתניהו בשיחות עם שאר חברי הגוש
המפלגה שהכל תלוי בה: בל"ד קרובה לעבור את אחוז החסימה

מנגד, מסר השופט עמית לעו״ד בומבך שהוא עירב את המשטרה בענין ודרש את התערבותה. לאחר מכן, נמסר מוועדת הבחירות המרכזית: "התקבלה פנייה בדבר 'אירוע מתגלגל' כביכול במגזר הערבי. לאחר בירור עם המשטרה בוועדת הבחירות המרכזית, לא ידוע לוועדה על תקריות חריגות במגזר הערבי. בהינתן שהספירה אך החלה, בוודאי שאין בסיס לשמועות חסרות שחר בדבר 'זיופים' כיבכול במגזר זה או אחר".

נציג הליכוד בוועדת הבחירות המרכזית, עו״ד אילן בומבך, מסר: "דיווחתי הערב ליו״ר ועדת הבחירות ולנציג המשטרה בכנסת על שורה ארוכה של עשרות מקרים חריגים שאירעו לכאורה הערב במגזר הערבי, הכוללים אירועי אלימות חמורים, השתלטות על קלפיות, נסיונות לזיופים ולעיוותים חמורים של רצון הבוחר".

"לפנייתי צורפו ראיות רבות, סרטונים, עדויות, שמות וניידים של עדי ראיה. נדהמתי לשמוע כי דובר ועדת הבחירות מיהר להוציא הודעה דחופה ולקונית השוללת את כל הטענות והראיות שהצגתי", הוסיף.