שדר 103FM, העיתונאי גיא פלג, תקף הבוקר (רביעי) בשידור את גוש מפלגות הימין, זאת לאור תוצאות הבחירות. במהלך דבריו אמר פלג כי "יום חג למושחתים, חגיגה גם למושחתים לעתיד".

כבר בפתח דבריו אמר כי "זה יום חג למושחתים, בכל זאת המנצחים הם נאשם בשוחד, מרמה והפרת אמונים, ושני מורשעים. זה יום חג גם למי שכנראה יהיה שר האוצר הבא - סמוטריץ', שהדגיש רק לפני כמה ימים שתמונותיו במדי עצור הן גאווה ולא בושה. אז בכלל, לחשודים ולנאשמים זה יום חג".

עוד הוא הוסיף: "דוד ביטן למשל, הנאשם בקבלת שוחד, יכול להיות רגוע. ביטן זה לא סוף העולם, תזוכה, או חלילה תורשע, תחזור, תתקבל בברכה למועדון המושחתים. קופת שרצים רבותיי. החגיגה היא גם למושחתים לעתיד - תמחק עבירת מרמה והפרת אמונים, אפשר חופשי לקדם אינטרסים".

לסיום, התייחס פלג למשפט בנימין נתניהו: "רבותיי, תתעודדו. אל תיפול רוחכם, העתיד מבטיח. למשל, עובדי התעשייה האווירית? תתחילו להתכונן. בקרוב סוף סוף פאר היצירה שלכם ימריא, הכול ימריא. כל כך עצוב לראות מטוס מקורקע, אני בטוח שעיניי מנהיגי העולם כולו אליכם. אולי גם ביידן ירצה כזה מטוס, בכל זאת, לשרה אנחנו יודעים יש טעם נפלא. זה גם יום חג לנו כתבי המשפט, המשפט קצת ירד מהכותרות, אין דומה משפט נגד יו"ר האופוזיציה לראש הממשלה".

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו, 103FM