מפלגת הציונות הדתית רשמה השבוע את הישג השיא שלה בבחירות לכנסת, כאשר על פי התוצאות המסתמנות המפלגה תזכה ל-16-15 מנדטים בכנסת ה-25. עבור רבים, סמל הצלחת המפלגה הוא דווקא מספר 2, יו"ר 'עוצמה יהודית' איתמר בן גביר, אשר כבר הודיע כי ידרוש את תפקיד השר לביטחון פנים בממשלת הימין שיקים בנימין נתניהו. כעת, גורם המקורב לבן גביר חושף מה יהיו שלושת הדברים הראשונים שינסה בן גביר לבצע כשר.

"בראש ובראשונה, בן גביר יסתכל על המאבק בטרור נגד יהודים. הוא יסמן את האזורים שבהם ליהודים אסור ללכת ולטייל, וינסה לשנות את המציאות", אמר המקורב. לדבריו, בן גביר יתמקד במלחמה בפשיעה הערבית ובטרור וכן במאבקו נגד יו"ר רשימת חד"ש-תע"ל איימן עודה: "בן גביר נחוש לבצע שינויים דרמטיים בכוחות הביטחון הישראליים, הוא ינסה לפנות לציבור הערבי ישירות ולא דרך דיאלוג עם הפוליטיקאים הערבים". רק לאחרונה התבטא בן גביר נגד עודה ואמר כי "הוא פועל נגד ישראל ולכן יש לגרש אותו".

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

איימן עודה (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
איימן עודה (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

לטענת המקורב, בן גביר יתמקד גם בחיבור בין דת, מדינה ועמדות שמרניות. רק לאחרונה אמר יצחק וסרלאוף, מספר 2 בעוצמה יהודית כי "הרפורמים הביאו הרס עצום על יהדות ארה"ב, ההתבוללות היא מכה איומה. הרפורמים לועגים לדת, חוגגים בר מצווה לכלבים ועושים חתונות עם רב וכומר בו זמנית. בישראל הם רק עושים רעש כאילו יש להם תמיכה".

המאבק השלישי האחרון של בן גביר, כך לטענת אותו גורם, יהיה המאבק במסתננים ואזרחים זרים שגרים בקביעות בישראל. נציין כי בן גביר עוסק בנושא כבר לא מעט זמן ומעוניין לקדם החמרת קריטריונים אשר יקשו על רשויות ישראל לקבל אזרחים בינלאומיים לשטחה ללא אישור או אשרה.