יומיים לאחר סגירת הקלפיות, ולאחר שכמעט כל קולות האמת כבר נספרו, גוש נתניהו נמצא בדרך לניצחון חד משמעי ולהקמת הממשלה הבאה. חבר הכנסת אורי מקלב (יהדות התורה) שוחח הערב (חמישי) עם ענב דוידוב בתוכניתה ב-103FM, והתייחס לתחושות לאור הניצחון המסתמן: "אנחנו ברוך השם. אין כאן שמחה לאיד, אבל אנחנו מרגישים תחושת הקלה. אני שמח שזו התוצאה, וחושב שזה יביא שקט".

הליכודניקים יצאו מהבית? המספרים מאחורי ניצחון הימין
חיים רמון מסביר: מדוע נתניהו יהיה חייב להכניס את גנץ לממשלה?  

הוא תקף את יריביו הפוליטיים: "הייתה מערכת בחירות עם השמצה נגד האוכלוסיה החרדית, ופגעו בה גם קודם. אנחנו לא נשמע את ההכרזות כמו 'נשלח את החרדים למזבלה', ועוד פגיעות כאלה ואחרות. אני חושב שעכשיו צריך לתקן את מה שקלקלו, ולייצר יציבות".

מקלב הדגיש כי יו"ר רשימתו לא מכוון למשרד האוצר, והצביע על שאיפותיהם לקראת הקמת הקואליציה: "הוא כבר הסיר עצמו מתפקיד שר האוצר, אנחנו מילאנו תפקידים בהצלחה גדולה מאוד ובמקצועיות רבה. אני לא חושב שיהדות התורה תבקש את תפקיד שר האוצר, היא מכוונת ליו"ר ועדת הכספים".

כשנשאל בנוגע לתקציב הישיבות, השיב: "תקציב הישיבות קוצצו מאוד, אנחנו לא נבקש יותר ממה שקיבלנו בעבר. אנחנו רוצים לקבל את מה שהיה. בסופו של דבר ילד הוא ילד, וילדים צריכים לקבל את התקציבים שלהם. היו קיצוצים גדולים מאוד בבתי ספר חרדים, ואנחנו רוצים לשנות את זה".

"אנחנו לא מבקשים שידאגו לנו. מי שנפגע הן משפחות שפרנסו את עצמן, הם לא היו נטל על שום גוף סוציאלי. הם אנשים שתרמו ועשו את הקניות שלהם כאן בארץ. אמא לשמונה ילדים יוצאת לעבודה, וצריך להגיד לה את לא תקבלי מעונות בגלל ככה וככה?", הוסיף.