מעט לפני סיום ספירת קולות האמת, מסתמן ניצחון לגוש הימין שיקים את הממשלה הבאה. המשא ומתן הקואליציוני צפוי להתחיל בקרוב, ואחת השאלות המשמעותיות שעומדות על הפרק היא מי יכהן כשר המשפטים. מועמדים רבים לוטשים עיניים לתפקיד, ובסקר חדש שהסתובב בין מתפקדי הליכוד היה דודי אמסלם המועמד המוביל לכך.

ספירת קולות האמת על סף סיום: גוש נתניהו בדרך להקמת ממשלה | עדכונים שוטפים
הליכודניקים יצאו מהבית? המספרים מאחורי ניצחון הימין

על פי משאל מעריב שנערך היום (חמישי) המועמד המוביל מגוש נתניהו לכהן כשר המשפטים הוא יריב לוין. יו"ר הכנסת לשעבר זכה ןל-36.4% מהקולות. אל המקום השני במשאל הגיע חבר הכנסת דודי אמסלם, עם 20.1% מסך הקולות. 

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

בצלאל סמוטריץ' חוגג. באדיבות TPS

בצלאל סמוטריץ', יו"ר הציונות הדתית שרשמה הישג משמעותי בקלפי, סיים במשאל עם 17.7% מהקולות. אמיר אוחנה, שכיהן בעברו בתפקיד, זכה ל-15.8% מהקולות. 

כאמור, בסקר שהסתובב בין מתפקדי הליכוד, אמסלם זוכה לכ-45% תמיכה עבור התפקיד.  במקומות השני והשלישי ממוקמים לוין ואחנה, שניהם בפער ניכר מאמסלם שבמקום הראשון. 

אתמול הודיע גם שגריר ישראל לשעבר באו"ם, חבר הכנסת הנבחר דני דנון כי הוא רואה בעצמו מועמד לתפקיד יו"ר הכנסת. גם בזירה זו מסתמן מאבק, כאשר יריב לוין, אופיר אקוניס, גילה גמליאל ודודי אמסלם הוזכרו כמועמדים אף הם. עם זאת, אף אחד מהם לא התבטא עד כה בנושא.