השבעת הכנסת: הרב עמיחי אליהו, שיושבע היום (ראשון) לכנסת מטעם עוצמה יהודית, שוחח בתוכניתם של ענת דוידוב וגדעון אוקו ב-103FM והתייחס לאפשרות שיו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ ייכנס בהמשך לקואליציה בראשות נתניהו.

ח"כ לעתיד מהליכוד: "אם תהיה הזדמנות - גנץ צריך להצטרף לממשלת נתניהו"
"היכנסו לממשלה תחת נתניהו": המסר של העיתון הבינלאומי החשוב לגנץ ולפיד

"אני מתרשם שהדברים ממש לקראת סיום המשא ומתן, לכולם ברור שצריכה לקום פה ממשלה. אני יודע שזה הולך להיגמר ואני אופטימי", אמר הרב אליהו בפתח דבריו, "אנשים מבינים שכולם באו לעבוד, יש פה כבוד הדדי. יש לחצים מכאן ומכאן, צריך לאזן בין הלחצים, זו מלאכה מורכבת ודאי כשכל אחד צריך לבוא למפלגה ולבוחרים שלו". 

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

לאחר מכן התייחס לאפשרות שיו"ר המחנה הממלכתי גנץ ייכנס בהמשך לממשלה? "אני חושב שממשלת אחדות לאומית זה עם 64 מנדטים, זו ממשלת שינוי, רוב העם אמר את דברו ואני חושב שזה יאחה את הקרעים. אני לא חושב שגנץ נמצא כרגע על הפרק, לא חברי הכנסת שלו יתנו לו ולא חברי הכנסת בליכוד. תקום ממשלת ימין מלא מלא, ואני קורא לזה ממשלת אחדות". 

לסיום התייחס לגיבושון נשות הקואליציה ותצלום הנשק של רעייתו של בן גביר: "היא לא הצטלמה עם אקדח שלוף. אני לא חושב שהיה חשוב לה שיראו את זה בתמונה, זה מכובד שאישה מגנה על עצמה. היא אדם שחי במקום מאוד מורכב מבחינה ביטחונית, זכותה להגן על חייה ועל חיי ילדיה, בן גביר הוא אחד האנשים הכי מאוימים במדינת ישראל". 

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103FM