משביעים כנסת: חבר הכנסת מיקי זוהר (הליכוד) שוחח הבוקר (שלישי) עם ענת דוידוב וגדעון אוקו בתוכניתם ב-103FM, והתייחס למגעים הקואליציוניים שמתנהלים בניסיון להקים ממשלה: "אנחנו עדיין עובדים קשה בתוך המשא ומתן בין השותפות, בתקווה שנגיע להסכמות בקרוב. בדרך כלל אין משא ומתן קואליציוני פשוט, יש קצת קשיים ובסוף נגיע להסכמות כי אין אלטרנטיבה אחרת מלבד הקמת ממשלת ימין".

דרעי הודיע על רצונו באוצר, בציונות הדתית משוכנעים: סמוטריץ' יהיה שר הביטחון

"בסוף זה בחלוקת התיקים. אצלנו בליכוד בתוך 24 שעות לכל היותר 48 העניין ייגמר, בכל האגפים, גם אלה שיהיו קצת פחות מרוצים.הבעיה היא אחרת, כרגע מול השותפות יש אי הסכמות על היקף התיקים", הוסיף.

על חלוקת התיקים בתוך הליכוד אמר: "יהיו בליכוד 17-18 תיקים. ברור שהשאיפה של כולם היא שהתיקים הבכירים, לפחות חלקם, יישארו בליכוד. אנחנו מתעקשים שלפחות שניים מתוך השלושה יישארו בליכוד וזאת צריכה להיות המשימה".

זוהר הבהיר כי כוונת הליכוד היא כי תיק הביטחון לא ינתן למפלגה אחרת: "המטרה המרכזית של נתניהו היא להשאיר את תיק הביטחון בליכוד.  גם את תיק המשפטים הליכוד רוצה, זה תיק מאוד משפיע ובכיר וזה חשוב בעת הזאת, לקראת תיקונים במערכת המשפטים, חשוב שהוא שיהיה במסגרת הליכוד". 

חבר הכנסת פסל אפשרות כי "גוש נתניהו" לא יצלח בנסיונו להקים ממשלה: "אני לא רוצה לחשוב על סיטואציה כזאת, זו תהיה אחת הפארסות הגדולות בפוליטיקה הישראלית. זה דבר שאסור יהיה לפספס, ואני מניח שאף אחד לא יפספס. אנחנו רוצים להקים קואליציית ימין על מלא, לשם כך אנחנו פועלים".

"נתניהו לא יהיה סחיט, הוא יוביל וינהיג. אנחנו מבינים את הרצונות אך בסוף יש גבול וקו אדום שלא ניתן לאף אחד לחצות. אני מאוד מקווה שאנשים יתעשתו ומהר, כל יום שחולף הממשלה הקיימת ממשיכה בתפקידה ועושה עוד נזקים", ציין לבסוף.