עו"ד טלי גוטליב שעתידה להיות מושבעת היום (שלישי) לכנסת מטעם מפלגת הליכוד, התראיינה בתוכניתם של בן כספית וינון מגל ב-103FM, והתייחסה לאג'נדה המשפטית שמפלגתה מעוניינת ליישם וכן דרשה להעמיד לדין משמעתי את התובעת במשפט נתניהו, עו"ד ליאת בן-ארי.

עורכת דין בכירה תוקפת את טלי גוטליב: "צריך לפתוח לה תיק פלילי"
ח"כ לעתיד מהליכוד: "צריך להוריד את סמכות בג"ץ" - כך הגיב שופט בדימוס

"באתי לעשות, יש לי ידענות ואת צו המצפון המאוד חזק שלי", אמרה עו"ד גוטליב בפתח דבריה, "אני לא צריכה להיות שרה, אני גוזרת על עצמי תמיד את מידת הענווה. מה שחשוב יותר מכל זו החובה למשול. בסופו של דבר באתי לממש הבטחות של מצע פוליטי של המפלגה שלי, בין אם אהיה בקדמת הבמה - יועצים משפטיים ומשרות בכירות. אחר כך אני רוצה גוף ביקורת עם שיניים כנגד כל תפקידים בעלי שררה, זה לטובת כולנו. הם לא מורמים מאף אחד. אני לא מדברת על השלכה לכלא אלא אם כן ביצעו עבירה פלילית". 

"בגלל שאין שום סיכוי בעולם שמישהו יחקור את ליאת בן ארי, שבעיניי שיקרה את בית המשפט, אני יודעת שאף אחיד לא יחקור את הבכירים ובגלל שיש לי את הערוץ המשפטי אוכל לדרוש העמדה לדין משמעתי", הוסיפה, "מי שידיו אינו נקיות לא ראוי לשמש כפרקליט. אני לא מדברת על השקט של מנדלבליט, אין חיה כזאת החלטה בעל פה. אתה מעולם לא תשמע אותי אומרת שיש או אין שופטים בירושלים, על החלטות שיפוטיות טובות אני לא צריכה להודות. אני מבקשת לרסן את סמכויות שיטור היתר, אני מכירה את המשטרה ויודעת איך זה עובד". 

לאחר מכן, העיר בן כספית: "את טועה ומטעה, שלא לומר לא אומרת אמת. הכל עלה בבית המשפט. כשבית המשפט פוסק לטובתכם הוא סבבה, כשלא - צריך להעיף אותם".

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103FM