לקראת הבחירות המתקרבות, "מעריב אונליין" מכיר לכם את האנשים שרוצים להיכנס לכנסת במפלגות השונות. אלפי מועמדים ברשימות השונות ינסו להגיע לקו הגמר, ולהפוך לחברי הכנסת מן המניין, בכנסת ה-21. בכל יום נספר לכם על מספר מועמדים שעשויים להיות חברי הכנסת הבאים של ישראל במסגרת פרויקט "הכר את המועמד". הפעם - הכירו את מאי גולן. 


הכר את המועמד: מאי גולן

מאי גולן, בת 32, גרה בת"א, יו"ר עמותת העיר העברית


אני פעילה חברתית, פרשנית ומגישה תכנית טלוויזיה ורדיו. בעשור האחרון מובילה את המאבק במסתננים הבלתי חוקיים וארגוני השמאל, ביחד עם פעילים נוספים, למען תושבי שכונות דרום ת"א ושכונות אחרות ברחבי מדינת ישראל. נבחרתי רק השנה על ידי עיתון "מעריב" לאחת מ-50 הנשים המשפיעות בישראל, כעת אני מתמודדת ברשימת מפלגת "הליכוד" לכנסת על משבצת הצעירים.


החלטתי להתמודד אחרי עשור של פעילות חברתית כדי לקחת אחריות, ובעצם להוביל את המאבק למען ארץ ישראל השלמה וריבונותה עד לכנסת. כיום נבחרי הציבור לא יכולים להעביר שום החלטה עקרונית וערכית למען הציבור שבחר בו באופן דמוקרטי, וזה בגלל שלטון פקידים שמאלני שמנהל אותנו ביד רמה בהוראה חד משמעית של שופטי הבג"ץ. באם אבחר בע"ה אפעל למען חקיקת פסקת ההתגברות שתחזיר את המשילות מידי כוח של מיעוט קטן שלא נבחר ע"י הרוב; הכח הזה יחזיר את האיזונים בין הרשויות השונות וייתן תשובה להתיישבות, לטרור, לכלכלה ולמדיניות ההגירה התקועה במדינת ישראל.

אני קוראת למתפקדי הליכוד לבחור בי כי אני מי שתמיד אלך עם האמת שלה לא משנה כמה יהיה לא נוח לאחרים לשמוע, ולא משנה כמה האמת תהיה לא פוליטיקלי קורקטית. באתי מהאמת של העם ואמשיך ללכת עם אותה אמת.

פרט אחד שלא ידעתם עלי
"את המאבק בהסתננות הבלתי חוקית התחלתי בגלל אמא שלי, שהסתכלה לי בעיניים וביקשה שאציל את הבית. מאז הבטחתי לעצמי שאיאבק למען כל מי שקולו אינו נשמע והוא שקוף בחברה הישראלית".