העיתונאי ופרשן חדשות 12 התייחס היום (רביעי) בגלי צה"ל לנאומו הראשון של יו"ר חוסן לישראל, בני גנץ, במסגרת קמפיין הבחירות הנוכחי. לדברי אברמוביץ', "גנץ מזכיר את רבין, הטקסט שלו נגע באנשים".



"אין ספק שבני גנץ משדר כנות, אכפתיות ואחריות, הדברים האלה היו ביצחק רבין הצעיר", אמר העיתונאי בפתח דבריו, והסביר: "כאשר כתבו לו את הטקסט הזה, זה היה אוסף של כותרות קליטות שנוגעות בכל הנושאים שמטרידים את הציבור - מהמצב בבתי החולים ובמערכת החינוך והדיור, ועד כל סוגיית ההתנפלות על מערכות האכיפה והשחיתות הציבורית. מבחינת בני גנץ, היה ערב מוצלח מאוד". 



פעילי חוסן לישראל. צילום: אבשלום ששוני
פעילי חוסן לישראל. צילום: אבשלום ששוני


לדבריו, "ההפקה הייתה של אנשי מקצוע, והכותרות היו קצרות, מהודקות וקליטות, ומקיפות את כל הקשת. הטקסט נגע, אין ספק. מתגובות שליקטתי העובדה שבגנץ יש תערובת של צניעות, כנות ואכפתיות מהחברה הישראלית, לא כמס שפתיים - אני חושב שמנקודת מבטו זה היה ערב משובח".
 

עם זאת, ציין כי "יש בזה משהו יומרני, שאדם נכנס לפוליטיקה ומיד מדבר על ראשות הממשלה". איש התקשורת הוסיף כי "הבחירות בישראל מוכרעות ביום הבחירות עצמו. יש 15 מנדטים שמסתובבים ברחוב והשאלה היא מי מתארגן כך שהוא יכול להביא אותם. לליכוד, ללפיד ולש"ס יש מנגנון משומן ליום הזה. אני לא יודע אם גנץ ובוגי יוכלו להקים מנגנון כזה שיהיה אפקטיבי ביום הבחירות".