"מה אתה נעלב?": עימות חריף בין ח"כ ממפלגת הליכוד, צחי הנגבי, לבין עיתונאי חדשות 12, עמית סגל, התרחש הערב (שבת) בתכנית "פגוש את העיתונות". הראיון התחיל בדיון על מצב הימין והשמאל בבחירות הקרובות, וכאשר שאל סגל את הנגבי "מי שלא בליכוד הוא שמאל? כי לא היית בליכוד איזה 7 שנים", הנגבי השיב לו: "אל תתחיל אישית, אז אני אתחיל לדבר על אבא שלך שהיה בבית סוהר? זה לא קשור. מי שלא בימין הוא שמאל".



כך הראיון ירד במהירות לפסים אישיים וסגל השיב למתקפה של הנגבי ולא נשאר חייב כשענה: "גם אמא שלך הייתה בבית סוהר. למה אתה נעלב?". הנגבי ענה כי "אני לא נעלב", והשניים המשיכו בראיון, כאשר הנגבי ענה לשאלתו הראשונה של סגל ואמר כי "כל מי שיכול להקים ממשלה שתפיל את הימין לא יכול להיות בימין". 
  

בהמשך שאל סגל את הנגבי, "עוד משהו על אמא שלי?", והנגבי ענה: "אתה יכול על סבתא". לסיום השיח האישי סגל השיב, "לא הכרתי אותה, אבל היא הייתה אישה נהדרת". 

מספר דקות לאחר מכן צייץ סגל בדף הטוויטר שלו "ליל בחירות 2006, מטה קדימה החוגגת, שידור ערוץ הכנסת. המראיין יעקב אייכלר: האם אתה מצטער שהליכוד חטף מכה כה אנושה?צחי הנגבי: אני לא יכול לשקר. אני בכלל לא מצטער. בליכוד הרסו את חייו של ראש הממשלה שרון. אני שמח שזו התוצאה".