יומיים לפני הפריימריז בליכוד, הליכודניקים החדשים מפרסמים הבוקר (ראשון) את רשימת המומלצים שלהם הכוללת את צחי הנגבי, ישראל כ"ץ, גילה גמליאל וגם את ניר הירשמן, המועמד שלהם בבחירות המקדימות. הליכודניקים החדשים טוענים כי יש להם תמיכה של כ-7000 מתפקדי ליכוד. הרשימה שפרסמו תופץ היום בקרב אלפי תומכיהם.
רשימת המומלצים גובשה על ידי מטה הליכודניקים החדשים המונה 47 מהפעילים המרכזיים ביותר של הקבוצה, אשר הצביעו על המועמדים השונים. את רשימת המומלצים מוביל ניר הירשמן, מועמד הקבוצה בפריימריז, והיא כוללת 12 שמות של מועמדות ומועמדים/
רשימת המומלצים, כפי שפורסמה הבוקר בקבוצת הפייסבוק של הליכודניקים החדשים: ניר הירשמן, יולי אדלשטיין, קרן ברק, ניר ברקת, יהודה גליק, גילה גמליאל, צחי הנגבי, שרן השכל, ישראל כ"ץ, פטין מולא, נורית קורן ויובל שטייניץ.

בין הדברים נכתב בעמוד: "שמונה שנים אנחנו פועלים בשביל היום הזה. כ- 7,000 ליכודניקים חדשים ילכו ביום ג' לקלפי כדי לסייע ליצור רשימת ליכוד ראויה וטובה, שתסייע בניצחון התנועה בבחירות הקרובות. אנחנו מחזירים את הערכים הישנים, ובוחרים ליכודניקים חדש". מנגד, בקרב פעילי ליכוד מופצת רשימה נגדית הקוראת שלא להצביע עבור מי שתומך בליכודניקים החדשים לאחר שהמפלגה נקטה בשורה של צעדים כדי להרחיק את פעיליה, ובראשם ליאור מאירי, משורותיה.

כזכור, ביום שישי האחרון בית הדין של הליכוד פסק, בעניין עתירתם של חברי "הליכודניקים החדשים", עליה היו חתומים גם השר צחי הנגבי וח"כ יהודה גליק, כי מייסד קבוצת "הליכודניקים החדשים", ליאור מאירי, יורחק מהליכוד ולא יוכל להתמודד בפריימריז על מקום ברשימה. מלבדו, יורחקו מהתנועה גם אסף רותם, דן קלארמן ואלון אנתין. בית הדין של הליכוד אישר כי יניב טוירמן, שי פחימה, איתי בן יוסף ופולינה פנקרטוב יוחזרו לתנועת הליכוד ויוכלו להצביע בבחירות המקדימות שייערכו ב-5 לפברואר, אולם טוירמן והדר ויסמן-שמחוני לא יוכלו להתמודד בהן. ניר הירשמן הוא היחיד מבין העותרים שיוכל להתמודד בבחירות המקדימות.
 
בית הדין העליון של הליכוד, בנשיאות חבר הכנסת לשעבר עו"ד מיכאל קליינר והדיינים עו"ד בוקר ועו"ד יצחק בם, מתח ביקורת חריפה על הופעתו של מאירי בפניהם, לצד ביקורת גם על השימוש של העותרים בהנגבי, אותה כינו "ציניות פוליטית". 
 
"לא התרשמנו באופן חיובי מהופעתו של מר מאירי בפנינו" נכתב בפסק הדין. "למעשה, מר מאירי נאם נאומים מלאי פאתוס בנושאים שאינם קשורים לנושא השימוע במקום להשיב לשאלות שהוצגו לו. אכן, כישוריו הרטוריים (שלא לומר הדמגוגיים) של מר מאירי מעידים על התאמתו לפוליטיקה, אך ספק אם התשובות שהוא סיפק לנו מעידות על התאמתו לליכוד". הדיינים לא חסכו מילים קשות והוסיפו: "מידת האמון לו ראויים דבריו של מר מאירי נמצאת ביחס הפוך למידת הפאתוס שבהם".