ילכו בנפרד: שעות לפני סיום הגשת הרשימות לוועדת הבחירות לכנסת הערב (חמישי), המועד האחרון לאיחוד בין מפלגות, ובין מפלגות הליכוד ומפלגת כולנו אין מגעים, ולא נראה כי יש אפשרות לאיחוד בין שתי המפלגות. במהלך היום עלו קולות בימין שקראו לשניים להתאחד, וזאת בתגובה לאיחוד בגוש המרכז בין יו"ר חוסן לישראל בני גנץ לבין יו"ר יש עתיד יאיר לפיד.



שר האוצר משה כחלון אמר כי לא יהיה איחוד בין המפלגות ואמר כי "מאז שנכנסתי לחיים הפוליטיים אני הולך לישון עם הבית של מדינת ישראל ומתעורר עם הבית. בשנים האחרונות פעלנו רבות למען האזרחים, לא חשבנו לעשות בנושאים הכי חשובים של מדינת ישראל וכואבים. אנחנו מתכוונים להמשיך ולרוץ ללא חיבורים, ללא קומבינות וסידורי עבודה. כולנו רצה לבד ללא חיבורים".



כחלון גם הציג את רשימת המפלגה לבחירות, ואמר כי: "רשימת כולנו לכנסת הבאה מורכבת ברובה מחברי הכנסת המצטיינים ביותר בכנסת היוצאת בכל המדדים. הם כבר הוכיחו את עצמם כנבחרי ציבור שבאו לעבוד בשביל הציבור - נטו. זו רשימה שמייצגת את כלל אזרחי ישראל, מכל מגזר וסקטור, שבאים לשרת את כולם מסיבה אחת - כי אכפת להם. אני סומך על כל חברי הרשימה וב-9 באפריל אתם תראו שעם ישראל גם סומך עליהם, ובגדול".



במקביל פרסמה כולנו הודעה הכוללת עקיצות כלפי ראש הממשלה בנימין נתניהו, ובה נאמר כי "הודעתנו תמסר כמקובל בפוסט דרמטי בשעה 20:35, בדף הפייסבוק של המפלגה, ובדף הפייסבוק של היו"ר... כחלון".



רשימת כולנו, באדיבות המפלגה
רשימת כולנו, באדיבות המפלגה



במקביל לכך, חברת הכנסת אורלי לוי הגישה את רשימת גשר לוועדת הבחירות המרכזית. בצאתה מהוועדה אמרה לוי כי היא הגישה "בזה הרגע את מפלגת גשר. אנחנו משוכנעים שתפקידה של גשר הוא צו השעה". לוי האשימה את המפלגות בהתעלמות מציבור הבוחרים ואמרה כי "שירותים לאזרח קורסים מול העיניים ואנחנו עדים להתגוששות בין הגושים, לצבירת כוח בכל מחיר".



"זה מה שמעסיק אותם", האשימה לוי, "לקראת הבחירות הם משמיעים זמירות חברתיות, אך אחריהן מה שהיה הוא מה שהיה. אין להן מצע חברתי כי הן קיפלו את הדגל".