שרת התרבות מירי רגב המשיכה לתקוף הערב (שלישי) בגלי צה"ל את מפלגת כחול לבן והעומד בראשה, בני גנץ, וקראה "לבדוק את קלטות הרפז, יש עננה כבדה מעל ראשו של גבי אשכנזי". על שר הביטחון לשעבר, משה יעלון, אמרה: "הוא כישלון פוליטי, זה לא סוד". 

"כשמישהו מתלהב ומדבר מהלב אז זה לא סוד", השוותה רגב בין נאומו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לאלו של גנץ. "עכשיו, למה הוא עושה את זה? כי הוא יודע שאם הוא ידבר בלב נגלה מי הוא - שמאל. זה אדם שהלך לטקס זיכרון ל-1,000 מחבלים מהחמאס. הוא צריך עוד הרבה מאוד שנות ניסיון כדי להיות ראש ממשלה. זה אחד שאתה לא יודע את מה שהוא חושב. אבל אם הוא מדבר עם נחום ברנע ביום שישי אז אנחנו מבינים שהוא בעד העסקה הסעודית". 
הוא היה רמטכ"ל טוב?

"אני לא יודעת. אני יודעת לומר שאני מכבדת את מי שלובש מדים. לומר לך שתמיד היה שיקול דעת? אני חושבת שלא. זה שהוא בא והמליץ כסגן רמטכ"ל לא לבנות את הגדר, זו הייתה המלצה לא נכונה. מזל שראש הממשלה התעקש על הגדר. האיש היחידי שנלחם על הגדר נגד כולם בענייני התקציב היה נתניהו, והוא הצליח לבנות את הגדר. הוא אמר שמדובר באיום ובסכנה קיומית וזה נכון. כשבני גנץ אומר בצוק איתן שהמנהרות הן אינן איום למדינה, ושצריך לשנות את חוק הלאום, ושהסכם הגרעין הוא הסכם טוב...". 
משהו טוב?
"הוא שירת את המדינה הרבה מאוד שנים, אני מאוד מעריכה את זה, אבל אין לו ניסיון כלכלי ומדיני. הוא לא יכול לנהל את המדינה. לאן הוא הגיע? לחברה שקרסה בעקבות הניהול שלו. בואו נשים את הדברים על השולחן. בוגי יעלון, עם כל הכבוד, היה כישלון פוליטי, זה לא סוד. יאיר לפיד היה כישלון כשר האוצר. בוגי פוטר בעקבות חוסר יכולת שלו לבוא ולהעביר החלטות שהוא רצה. יש פה מפלגה עם חוסר ניסיון". 
 
רגב. צילום: מרק ישראל סלם
רגב. צילום: מרק ישראל סלם

את יכולה להתחייב שנתניהו לא יכניס את גנץ ויעלון לממשלתו. 
"חד וחלק. גנץ חושב שצריך לחלק את ירושלים ולעקור יישובים. אני אומרת לך שרה"מ אמר לא פעם ולא פעמיים שהוא יילך עם השותפים הטבעיים שלנו מגוש הימין, הגוש החזק, הגוש הלאומי. אנחנו בין המדינות החזקות בעולם, אתה מבין את זה? זו מדינה חזקה ועוצמתית בכלכלה. אתם מבינים את זה? אתם רוצים ללכת עם מפלגה שאומרת שאת הגז צריך להשאיר באדמה? גם סביב גבי אשכנזי יש עננה גדולה סביב פרשת הרפז. את זה לא בודקים. יש כאן ניסיון של התקשורת להסתיר מי הם באמת החבורה הזו. צריך לדון בקלטות הרפז, ואפילו ברק אמר שעננה גדולה נמצאת מעל ראשו של גבי אשכנזי". 
"נתניהו אמר אתמול שלא נעקור יישובים", הוסיפה רגב. "אנחנו לא נחלק את ירושלים, נשמור על ההתיישבות היהודית ולא נפנה יישוב אחד. אנחנו לא נפנה שום יישוב. אנחנו נשמור על ההתיישבות היהודית. מי שעמד בלחצים הבלתי אפשריים של ממשל עוין למדינת ישראל זה היה נתניהו, מול אובמה". 
זה לא ילדותי שנתניהו לא העלה את כל חברי הכנסת לבמה בגלל קרב האגו עם גדעון סער?
"אם היה לו קרב אגו איתו הוא היה לוחץ לו את היד? לא ראיתי שיש משבצת שצבועה בשחור. הוא בא והציג עמדה ברורה של ליכוד חזק ומאוחד שימשיך להנהיג את המדינה הזו. מה יש להציג את הנבחרת? כולם מכירים אותה". 
את דבריה חתמה באומרה כי "אנחנו לא רוצים לחזור לטעות של 1992 ולאסון אוסלו. אנשים אוהבים את הליכוד ורוצים להיות חלק מההצלחה הזאת. אנשים תומכים בראש הממשלה ומאמינים לו, ומבינים שזה האיש היחידי שיכול להמשיך להוביל את המדינה הזאת. למה אני נשמעת ככה? כי אני מתלהבת, אני לא צנון".