איש התקשורת, נתן זהבי, תקף היום (ראשון) בחריפות בתכניתו ב-103FM את שרת התרבות, מירי רגב, בעקבות דבריה נגד ראשי כחול-לבן, בני גנץ ויאיר לפיד, לאחר הפיגוע בצומת אריאל, בו נרצח ישראלי ונפצעו שניים נוספים באורח קשה. כזכור, רגב ניצלה את הגינוי שלה לפיגוע על מנת לתקוף את השניים, ואמרה כי הם מובילים את "השמאל החדש שיביא עוד פיגועים".



"אני מוכרח להתנצל מראש על הדברים הבוטים שאני אומר עכשיו", אמר זהבי בפתח דבריו. "היה הבוקר פיגוע קשה עם הרוג ופצועים. לא חלפו דקות, וקפצה אחת שמונתה על ידי ראש הממשלה שלנו להיות שרת התרבות של כל מדינת ישראל, כל אזרחיה. ואני אשתמש בקלישאה ש'הדם עוד לא יבש מהאירוע' וגברת שרת התרבות, פתחה את הג'ורה שלה וקבל עם ועדה תקפה את ראשי כחול לבן, הרמטכ"ל לשעבר גנץ, הרמטכ"ל לשעבר ושר הביטחון יעלון, הרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי ואמרה: 'זה מה שקורה כשמעודדים שהידים כמו שטיבי עשה ואיתו גנץ ולפיד רוצים גוש חוסם'.  



"היא מחברת את מי שעומד בראשות המפלגה הזאת, כחול לבן, לטיבי, לזועביס, לאיימן עודה ואחרים", המשיך העיתונאי. "אני לא שמעתי לא את גנץ, לפיד, יעלון או אשכנזי שהם לא יזמנו את המפלגות הערביות, לכן דברי מירי רגב, שרת התרבות, הוא שקר מתועב. אין לי בעיה עם פוליטיקאים שקרנים, יש לי בעיה עם כאלה שרוקדים על הדם. עם טינופות שבדקות היא כבר מאשימה אנשים ששימשו כאן שרים, רמטכ"לים, מפקדי אוגדות, אנשי יחידות מובחרות, ועושה אותם לא בשפה ישירה, עושה אותם בוגדים, כי הם שמאלנים".
 
"הם לא שמאלנים והם לא בוגדים", קבע זהבי, "ועכשיו איראן תומכת בגנץ, מבית היוצר של ה'פייק ניוז', כי ביבי נלחם באיראנים. מי נלחם באיראנים אם לא הרמטכ"לים שנלחמו. מירי רגב נלחמה? אני לא מבין איך יש לאישה הזאת את העזות מצח הזאת להאשים את האנשים האלה שבגללם היה הפיגוע. 10 שנים אתם בשלטון, תאשימי את רה"מ ושר הביטחון, 500 רקטות על העוטף, אלפי ילדים שהתחרפן להם השכל בגלל המדיניות של הממשלה הזאת. לא ניסיתם למצוא פתרון מדיני אחד, אתם עושים ספינים בהכל. גנץ הוא זה שאשם בפיגוע, גבי אשכנזי הוא אחראי על הפיגוע. יעלון שהיה שר ביטחון, אשם. נמחק עברם בסיירת מטכ"ל ובגולני, הם הפכו להיות שמאלנים". 
 
לדבריו, "כחול לבן היא מפלגת ימין לא פחות מהליכוד, אל תטעו. אין להם קשר עם השמאל. ארור האיש שנתן לך תפקיד בממשלה, וההיסטוריה עוד תשפוט את זה. את מסיתה. גנץ נאלץ להתגונן, מדובר בסיפור רכילותי הזוי. מה הם לא יעשו כדי להסית. איראן תומכת בכחול לבן ואנשים דביליים מאמינים בזה. עוד רגע יגידו שאיראן שלחה עשרה מיליון דולר לקמפיין של גנץ".