מנכ"לית דרכנו, פולי ברנשטיין, התייחסה קראה היום (רביעי) בכנס ג'רוזלם פוסט, הנערך במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב לציבור "לחזק את הכוחות המתונים מימין ומשמאל".



"שאלנו לאחרונה בסקר נרחב את הציבור הישראלי מה ממשלת החלומות שלו. אתם בחרתם את סער לחינוך, את לפיד לחוץ את כחלון לאוצר ואת אשכנזי לביטחון. אתם רוצים ממשלה שהיא מתונה שמורכבת מימין מתון ושמאל מתון", אמרה ברונשטיין. 
לדבריה, "את דרכנו הקמנו כי אנחנו יודעים שרוב הציבור הוא מתון, מימין ומשמאל, והוא חייב להתארגן יחד לכוח פוליטי. אנחנו הולכים  מבית לבית, עומדים ברחוב ומבקשים מהציבור להצטרף ולחזק את הכוחות המתונים. התנועה שלנו מונה מעל 300 אלף תומכים והיום בבחירות אנחנו קוראים להקמה של קואליציה רחבה ומתונה, שתדחוק החוצה את הכוחות הקיצוניים ותקטין את כוחם. חשוב מאוד שיהיו בישראל ימין ושמאל אידיאולוגי וטהור, אבל מי שצריך לנהל את המדינה זה אנשי ימין ושמאל מתונים, אחראיים וממלכתיים". 

"
גדעון סער שידבר אחריי אולי לא יסכים לומר את זה, אבל הוא יישב ביתר נוחות  בממשלה עם כחול לבן ומפלגת העבודה, מאשר עם איחוד מפלגות הימין הקיצונית. בשביל להחזיר את האמון של הציבור במדינה ואת האמון בין שני המחנות, וכדי לתת לגיטמציה לממשלה בקרב רוב הציבור הישראלי - הכוחות המתונים מימין ומשמאל צריכים להוביל את המדינה בקואליציה של מפלגות שמחברות בינינו במקום לפלג ולקטב אותנו".

את דבריה סיכמה באומרה כי "היום, רגע לפני הבחירות, אנחנו קוראים לציבור לחזק את הכוחות המתונים מימין ומשמאל, לשאוף להקמת קואליציה מתונה, שלא נותנת יותר למפלגות קיצון להכתיב פה את סדר היום. חשוב שבישראל לא ינהלו את הימין והשמאל הטהור, אלא אנשים שעובדים יחד. ההבדל הוא לא אם אתה ימין או שמאל, אלא אם אתה ממלכתי או לא ממלכתי. לאבי גבאי אמור להיות יותר נוח בממשלה עם נתניהו מאשר עם רע"מ-בל"ד. מצד שני, אני חושבת שגדעון סער צריכים לשבת עם העבודה יותר בנוחות מאשר עם איחוד מפלגות הימין. דמיינו איך ממשלה כזאת תיראה. בואו נדרוש מהציבור שלנו ממשלת אחדות".