לקראת הבחירות המתקרבות, "מעריב אונליין" מכיר לכם את האנשים שרוצים להיכנס לכנסת במפלגות השונות. אלפי מועמדים ברשימות השונות ינסו להגיע לקו הגמר, ולהפוך לחברי הכנסת מן המניין, בכנסת ה-21. בכל יום נספר לכם על מספר מועמדים שעשויים להיות חברי הכנסת הבאים של ישראל במסגרת פרויקט "הכר את המועמד". והפעם - זיו אגמון.



הכר את המועמד, זיו אגמון

זיו אגמון, 35, מתמודד על מחוז הגליל והעמקים בליכוד



שמי זיו אגמון, בן 35, נולדתי בארה"ב להורים ישראלים בני המושבים, שחזרו לארץ מטעמים ציוניים והתגוררו במושב כפר נטר. נבחרתי לרשימת הליכוד בכנסת הקודמת והיום, תושב עפולה ומתמודד על מחוז הגליל והעמקים בליכוד, מקום 12 ברשימה. אני מתכוון להגיע, לנצח ולהיות חבר כנסת. בוגר חיל המודיעין, יחידת 8200, בוגר בית ספר "אורט" במגמת אלקטרוניקה ומחשבים, בעל תואר במשפטים ומוסמך במטאורולוגיה".



"אני שותף בכיר במשרד עורכי הדין המשפחתי, אגמון ושות' ונכלל ברשימת המומחים שממונים לתפקידים מיוחדים ומורכבים מטעם בתי המשפט ברחבי הארץ. בנוסף, מוכר מאוד במסגרת הליכוד כלוחם למען זכויות נכי צהל ומשפחותיהם וכן, פעיל במלחמה ביוקר המחיה והדיור בר השגה לזוגות צעירים.



למה אתה?


"יצאתי הרבה פעמים כנגד רדיפת הליכוד ע"י הפרקליטות, המשטרה והתקשורת והייתי מראשוני עורכי הדין שיצאו להגנת נבחרי וחברי הליכוד. בנוסף, כעצמאי מזה כ-12 שנה אני יודע בדיוק מה זה אומר להיות "עצמאי" ולכן עם היבחרי אני מתכוון לסייע לעצמאים על מנת להקל עליהם ולכן להביא לפטור ממס הכנסה לעסק ראשון ממש כמו הפטור שיש על דירה ראשונה, פריסה נוחה יותר של תשלומי מסים, מיסוי על מוצרים שנרכשים בחו"ל, דרך האינטרנט, כמו ריהוט, ביגוד וצעצועים על מנת לסייע לעסקים כחול לבן, ביטול מבחן הזיקה הפוליטית שפוגע באלפי אנשי מקצוע רק בגלל השתייכות פוליטית.



מה לא יודעים עלי?
"לא הרבה אנשים יודעים, אך בתיכון, נדרשתי לבחור במקצוע מוגבר, אימי עו"ד במקצועה, טענה שיהיה לי עתיד זוהר אם אלמד אלקטרוניקה וחשמל. הקשבתי לה, למדתי חשמל והיום אני עו"ד"