פייסל חטיב, מועד מטעם המגזר הדרוזי ברשימת הליכוד לכנסת ה-21



לקראת הבחירות המתקרבות, "מעריב אונליין" מכיר לכם את האנשים שרוצים להיכנס לכנסת במפלגות השונות. אלפי מועמדים ברשימות השונות ינסו להגיע לקו הגמר, ולהפוך לחברי הכנסת מן המניין, בכנסת ה-21. בכל יום נספר לכם על מספר מועמדים שעשויים להיות חברי הכנסת הבאים של ישראל במסגרת פרויקט "הכר את המועמד". והפעם - פייסל חטיב.


"תרמתי עשרות שנים למען המדינה במלחמות ופעולות ישראל. שירתתי בשירות הסדיר כחייל קרבי בסיירת פלס״ר במלחמת לבנון, מבצע ליטני, מבצע שלג ופעולות סודיות. לאחר השירות הסדיר שירתתי כקצין במשמר הגבול, פיקדתי על כוחות מג״ב בתקופת האינתיפאדה הראשונה שהייתה מורכבת מאוד בירושלים. סיימתי בדרגת רב-פקד".

"לאחר סיום הקריירה הצבאית, הקמתי את התנועה הדרוזית הדמוקרטית שהיא תנועה חברתית. על מנת לטפל במצוקות המגזר הדרוזי. אני פועל ללא לאות ליצירת מקומות עבודה ותעסוקה עבור בני המגזר עם דגש על חיילים משוחררים. תורם מזמני, כספי ומרצי עבור המגזר מתוך דאגה עמוקה לעתיד ילדינו ולמען עתיד המגזר כולו. אני מתמודד במפלגת הליכוד במטרה להביא לשינוי ושיפור מתוך כנסת ישראל ומתוך ידיעה כי זו הדרך היחידה להשפיע".

"מתוך ידיעה שעל מנת לשנות את העתיד יש להשקיע עכשיו בהווה, יזמתי  את הקורס הראשון למנהלי עבודה. בקורס זה נקלטו כ-30 תלמידים ותלמידות אשר יסיימו את לימודיהם ויכנסו לשוק העבודה עם מקצוע מבוקש ותנאי עבודה נהדרים. בנוסף, יזמתי קורס עוזרים פרלמנטרים ומסגרת שתכשיר עובדות הייטק. זאת כדי ליצור מקומות עבודה ולהשיג הזדמנויות אמיתיות עבור חיילים משוחררים, וכל מי שמעוניין להתחיל במקצוע חדש".

פרט שלא ידעתם עליי: 
אוהב סיורים בטבע, טיולים רגליים של מספר ימים.