לקראת הבחירות המתקרבות, "מעריב אונליין" מכיר לכם את האנשים שרוצים להיכנס לכנסת במפלגות השונות. אלפי מועמדים ברשימות השונות ינסו להגיע לקו הגמר, ולהפוך לחברי הכנסת מן המניין, בכנסת ה-21. בכל יום נספר לכם על מספר מועמדים שעשויים להיות חברי הכנסת הבאים של ישראל במסגרת פרויקט "הכר את המועמד". והפעם:  קטי פיאסצקי.



קטי פיאסצקי, 35, מתמודדת ברשימת מרצ



"אני קטי פיאסצקי, בת 35, גרה בבת ים. כן כן, אשכרה שמאלנית מבת ים. אני חברת מועצת עיריית בת ים מטעם מרצ בחמש השנים האחרונות. בקדנציה הראשונה שלי הייתי חברת אופוזיציה לוחמנית ובועטת בשחיתות. בקדנציה הזאת כבר מוניתי לתפקיד יו"ר מועצת העיר ואני עתידה להתמנות מתוקף ההסכם הקואליציוני לתפקיד סגנית ומ״מ ראש העירייה. אני מחזיקת תיק הצעירים ותיק הגנת הסביבה וזכויות בעלי החיים. אני הקול הבודד במאבקים החשובים בעיר- אני מובילה את המלחמה בעבריינות מין ופועלת לקידום מעמד האישה. אני חברת המועצה היחידה שעומדת לצד קהילת הלהט"ב בעיר ולצד זרמים ביהדות שאינם אורתודוכסים". 



"אני עובדת בחברת הייטק. עבדתי לפני כן שנים ארוכות כמפיקה בטלוויזיה, ברדיו ובתיאטרון. אני ספורטאית לשעבר. אני מטופלת בקנאביס רפואי. 
בחמש שנים הצלחתי להכפיל את כמות הקולות בעיר. זה בדיוק מה שאני רוצה לעשות ברמה הארצית. זה אפשרי. אני כבר הוכחתי את זה".
 
פרט אחד שלא ידעתם עליי: "יש לי התמכרות קשה לנעליים. כמו עם בני אדם - אני אוהבת את הנעליים שלי בכל הצורות, הגבהים והצבעים".