חבר הכנסת איתן כבל (העבודה) התייחס היום (שבת) בתוכנית "המטה המרכזי" בערוץ 13 למצבה של מפלגת העבודה בסקרים האחרונים. "אני סבור שעדיין לא מאוחר לעשות חזרה את החיבור גם עם ציפי ולהחזיר כן אפילו את אהוד ברק", הסביר, "אני חייב להקשיב לכם, ברגעים של משבר צריך להתנהג באופן הזה ולהניח הצידה כל עניין". הוא הסביר כי "אי אפשר כל הזמן להעמיד את האגו שלנו במרכז העניינים".
שר הביטחון לשעבר אהוד ברק אמר בתוכנית "פגוש את העיתונות" בערוץ 12 כי "הבחירות האלה גורליות מאוד - ברגע שנתניהו ייבחר שוב הוא יעביר חוק צרפתי ופסקת התגברות נוספת". לדבריו, השאלה היא איך לנצח את הבחירות. "כדי להוריד את נתניהו צריך ליצור גוש חוסם וגם מפלגה דומה בגודלה למפלגה שלו", הסביר, "לבני גנץ הייתה כניסה מצויינת שהתחילה ברגל ימין, אבל זה עדיין לא מביא לו בסקרים את הגוש החוסם ולא מפלגה מפלגה בגודל דומה לנתניהו".
הוא ציין כי "כרגע זה לא משנה, כי יצאה מפלגה אחת של בן אדם שהוא מגניב וחדש וקול, אבל הצרה היא שזה די דומה לסקרים של גבאי בהתחלה, או של אמנון ליפקין שחק כשהוא יצא". ברק הסביר כי "זה לא מספיק - עשו עשרות בדיקות ופעם אחר פעם חוזרת אותה תוצאה. רק אם נשכיל לבנות במרכז המפה שבנוי מהמגניבות חדשות של גנץ עם ניסיון כלכלי ביטחוני מדיני, ורק הצירוף הזה יוביל להישג". 

"זה לא רק אני, בוגי הוא תרומה ממשית, ציפי יכולה להיות תרומה וגם מרידור", ציין, "בחדר שבו נמצאים ארבעתנו נמצאים יש שני שרי חוץ ושרי משפטים ושר פנים ושר ביטחון ויש מסה קריטית שמביאה מיד את המהפך השלטוני". הוא סיכם: "אני הייתי אנטי פופולרי חודשיים לפני שניצחתי את ביבי, מה שיוצר את השינוי הוא החבורה הנכונות של חבורת אנשים שחלקם כבר היו בהרבה תפקידים - זה יכול לקרות כששמים את האגו בצד, תראו את ציפי לבני ואת בוגי".