שר האוצר משה כחלון (כולנו) טען היום (שבת) בראיון בתוכנית "פגוש את העיתונות" כי הוא אינו לחוץ מהמצב של מפלגתו, כפי שהשתקף בסקרים שפורסמו בשבועיים האחרונים. עם זאת, מהצד נראה כי ייתכן שהבעת הפנים הרגועה היא בסך הכל העמדת פנים - לאחר הראיון לרינה מצליח, כחלון לחש לה כי הוא "בלחץ". הציוץ עם הקטע הוסר כעבור מספר דקות מהחשבון הרשמי של חדשות 12, אך הוא עדיין מופיע באתר התוכנית.




למרות הסקרים שמנבאים לו חמישה עד שישה מנדטים, שר האוצר אמר שלא יתאחד עם הליכוד גם אם הסקרים ימשיכו להיות נמוכים. "אנחנו בטוחים בעצמנו, אנחנו נחזור לכוח שהיה לנו", אמר, "אין סיבה שהמנדטים שלנו לא יחזרו להצביע לנו"
 
הוא הוסיף בראיון כי "המצב אצלנו בסקרי העומק הוא בין שישה לשבעה מנדטים". כחלון הסביר: "אנחנו מפלגה כלכלית חברתית יחידה, ומי שרוצה מפלגה כזו יצביע לנו. הציבור במדינת ישראל ראה את הפעילות של המפלגה שלנו ואת ההישגים. את זוכרת שר אוצר עם נתונים כאלה? אין לי ספק שהציבור יחזור".
 
כמו כן, הוא נשאל אם יישב עם נתניהו ואמר: "אני עבדתי ארבע שנים עם ראש הממשלה, עבדנו יפה, היו מורדות, בואו נראה את תוצאות הבחירות. עבדתי איתו והכל היה בסדר". הוא סיכם: "אני סומך על היועץ המשפטי לממשלה -  כל החלטה שלו אני יודע שהיא מגיעה מהמקום הכי נקי והכי טהור".