מלחמה בליכוד: גורמים מקורבים לראש הממשלה בנימין נתניהו מסרו היום (ראשון) כי נתניהו פועל נגד שיבוצו של שר הפנים לשעבר גדעון סער במקום גבוה ברשימת הליכוד בפריימריז הקרובים, שייערכו ביום שלישי הקרוב. בתדרוך שביצעו המקורבים נמסר כי "ראש הממשלה נתניהו פועל על מנת שגדעון סער לא יוביל את רשימת הליכוד. מעבר לכך הוא לא מתערב בדירוג השרים וחברי הכנסת".



בנוסף לכך, בראיון שהעניק ראש הממשלה ל"ליכוד TV", הוא שב וטען כי סער מקווה לרשת אותו לאחר הבחירות, כפי שטען לפני שהציע את חוק גדעון סער. נתניהו טען אז כי סער מקווה שהנשיא ראובן ריבלין יטיל עליו את מלאכת הרכבת הממשלה בשל החשדות בפלילים נגד ראש הממשלה, ואף תיאם עם הנשיא מהלך שכזה. 



גדעון סער תקף בתגובה את ראש הממשלה, וטען כי הוא ממחזר עלילות שאין בינן ובין המציאות דבר. "למרבה הצער, יומיים לפני הפריימריז בחר רה״מ לנסות ולמחזר את עלילת הכזב אותה השמיע לראשונה לפני מספר חודשים. המטרה שקופה: נסיון לפגוע בי בפריימריז. חברי הליכוד חכמים ויודעים היטב שלדברים אין שחר. ערב בחירות קריטיות לליכוד ולמדינה אנהג כמבוגר האחראי: לא אגרר למלחמה פנימית בתוך הבית", כתב סער בחשבון הטוויטר שלו.