האיחוד בין חוסן לישראל-תל"ם ליש עתיד ממשיך לעורר הדים: שר האוצר ויו"ר מפלגת כולנו, משה כחלון
שר האוצר משה כחלון בחולון. צילום: דוברות כולנו
, הגיע לסיור בחולון, בת ים וראשון לציון יחד עם שר הכלכלה, אלי כהן והתייחס היום (שישי) להכרזה המשותפת של גנץ, לפיד, אשכנזי ויעלון על הקמת מפלגת כחול לבן: "מה זה כחול לבן? אני לא יודע מה הכחול ומה הלבן. כשיהיו להם עמדות, נוכל להתייחס".
עוד אמר כחלון: "היינו בליכוד. הציעו לנו כל תפקיד שנרצה כדי לחזור, אבל עזבנו בגלל דרך. אנחנו הימין שגדלנו עליו. זוכרים את בגין? זה הימין. אנחנו הימין השפוי. כולנו לאומית, חברתית, ציונית, ימנית שפויה."
במסגרת הביקור, כחלון וכהן הגיעו לחנוך שלוש מטות חדשים בערים בת ים, חולון וראשון לציון. השר התייחס למפלגות האחרות ש"נזכרות באזרחים רק בתקופת הבחירות" והוסיף: "אנחנו לא נמצאים כאן מבחירות לבחירות, אנחנו תמיד פה". 

"אני אומר לכם בצורה הכי גלויה", פנה שר האוצר לפעיליו, "אני לא יודע אם הם בעד הבנקים או בעד הציבור, אני לא יודע אם הם בעד הקבלנים או בעד הזוגות הצעירים. יש שם בלבול מוחלט. אני מצפה מכחול לבן שבאמת יחדדו את המסרים, שנדע מה קורה איתם ואז נוכל להתייחס. מה קורה איתנו, אתם רואים ויודעים".

באשר לחיבורים למפלגות אחרות אמר השר: "הבחירות התחילו. מפלגת כולנו בנויה עליכם. יש מפלגות שבנויות על הטלוויזיה, הם יקבלו 15 דק מסך למרות שלא הזיזו מאפרה ממקום למקום, בלי שדאגו לאף ילד או לאף קשיש. לנו אין את הטלוויזיה, לנו יש אתכם, אתם הכוח שלנו, אתם השגרירים, אתם הטלוויזיה שלנו".