נצמדים לדף המסרים: ראש הממשלה בנימין נתניהו הפיץ הבוקר (ראשון) לשרים ובחרי הכנסת של הליכוד ההנחיות לקמפיין הבחירות, בו ביקש להתמקד בהתקפות נגד רשימת "כחול לבן". "בסוף בבחירות האלה הבחירה היא בין ממשלת שמאל חלשה בראשות לפיד וגנץ לבין ממשלת ימין חזקה של הליכוד בהנהגתי. התקשורת תעשה הכל כדי שהשמאל ינצח. חיכו ליועץ. ההר הוליד עכבר והעכבר הזה תכף יברח", נאמר בדף המסרים.

עוד נאמר בתדרוך: "לפיד וגנץ מנסים להסתיר ולעשות הסוואה כאילו הם לא שמאל. התקשורת מנסה להסתיר כל מיני דברים על גנץ. לא לא מה שאתם חושבים. הם מסתירים את העובדה ששנה אחרי צוק איתן, גנץ השתתף בטקס זיכרון לאלף מחבלי החמאס שנהרגו בצוק איתן. תראו מה התקשורת מסתירה על גנץ. זה שמאל. גנץ אומר שהוא סיכן את חיילי גולני כדי לא לפגוע בפלסטינים, זה שמאל. והיום אנחנו שומעים שלפיד וגנץ אומרים שהם לא ישבו איתנו אלא ישבו עם טיבי. מיכאל ביטון אמר את זה הבוקר. ישבו עם טיבי בממשלה. כל האסטרטגיה שלהם מתבססת על זה שלפיד וגנץ הם לא שמאל. אם נבהיר את האמת הזאת לציבור, הליכוד יוכל להדביק את הפער ולנצח".

"הונאת הציבור"

ואכן הבוקר, בישיבת הממשלה, ביצעו שרי הליכוד את ההנחיה, ותקפו את בני גנץ ויאיר לפיד. שר האנרגיה וחבר הקבינט, יובל שטייניץ, אמר כי "יש כאן ניסיון לטשטש את ההכרעה האמיתית בבחירות. להגיד שאין ימין ואין שמאל. בעוד ימין זה נתניהו ושמאל זה גנץ ולפיד. אנחנו צריכים לשאול איפה כוססים ציפורניים כדי להדיח שניים - את טראמפ ואת נתניהו? בטהרן וברמאללה".
 
לדבריו, ברמאללה מעוניינים לסלול את הדרך על גבול כפר סבא  ובטהרן מקווים להפסיק את שלטונו של נתניהו שהוביל את העולם פעמיים לסנקציות. לשאלת מעריב האם האיראנים תומכים בבני גנץ ויאיר לפיד, ענה שטייניץ כי "הם מקווים שעם ישראל יעשה שגיאה כדי שנתניהו יאבד את השלטון. נתניהו הוא היחידי בעולם בעל כוחות שיכול להטיל סנקציות משתקות על איראן".

שרת התרבות מירי רגב אמרה כי "המצב הוא מאוד פשוט, יש כאן שמאל חלש של אנשים חסרי ניסיון שמנסים להטעות את הציבור שבני גנץ ולפיד הולכים לשבת עם טיבי. אחרי החגיגה בסוף השבוע האולפנים הליכוד חזק והימין חזק. אין סיכוי שאנחנו נשב עם גנץ בממשלה".
 
רגב נשאלה על אפשרות שנתניהו יעשה עסקת טיעון וענתה: "ממש לא. אנחנו רואים שכל התיקים קרסו. על 2.5 כותרות בכלי תקשורת. לכו תראו מה עושים ראשי מועצות וחברים כנסת שעושים עם כתבים". על הביקורת של בני בגין על ראש הממשלה, אמרה כי "הוא לא חבר בליכוד. הוא לא נבחר".

השר אופיר אקוניס אמר כי "כבר ברור כשמש שהבחירות האלו - זה ביבי או טיבי. שהסקרים הראו שגוש השמאל משיג 61 זה רק באמצעות המפלגות הערביות. כחול לבן משקרים ועושים הונאה לציבור. כל מי שמכיר יודע שאין להם אפשרות להרכיב ממשלה בלי הסיעות הערביות". ואילו השרה גילה גמליאל אמרה כי "זה די ברור שגנץ ולפיד מעדיפים את טיבי על ביבי ואין ספק שבהקשר הזה אנחנו נמצאים במערכת הבחירות".
 
הופעת מהאמירות "ביבי בוגד" בהפגנה  ליד מצודת זאב?
"אני אומרת שאין מקום בשיח הציבורי לאמירות מסיתות שכאלה".
 
במהלך השבוע צפוי נתניהו לזמן ח"כים ושרים נוספים מהליכוד לקחת חלק בדיונים על הקמפיין, שכאמור עד שלשום נוהל בעיקר על ידי בנימין נתניהו, בנו יאיר וצוות קטן של אנשי אסטרטגיה. נראה כי כתב החשדות הביא את נתניהו למסקנה כי הוא זקוק לחברי מפלגתו לא פחות משהם זקוקים לו. אבל מלבד הדיבורים על הקמפיין נראה כי אחת ההחלטות הייתה כי על הנוכחים להסתער על אולפני הטלוויזיה ולהגן על ראש הממשלה. אמש כבר עשו זאת חלק מהנוכחים, באולפנים השונים, ובמרץ רב. כך נהגו יו"ר הקואליציה דוד אמסלם והשר גלעד ארדן, שהדף בתקיפות את הטענה שלפיה הועבר מתפקידו כשר התקשורת משום שלא פעל בהתאם לאינטרסים של הבעלים של חברת בזק לשעבר, שאול אלוביץ', ידידו של נתניהו.
 
הרשימה תוצג מחר

חודש לאחר הפריימריז בליכוד ושבועיים לאחר הספירה החוזרת והתוצאות הסופיות שיפורסמו מחר, יערוך הליכוד אירוע רשמי להצגת הרשימה ולהשקת הקמפיין. בין הנוכחים, על אותה במה עם נתניהו צפוי להיות גם השר לשעבר גדעון סער, שנתניהו טען כי עשה יד אחת עם הנשיא ראובן ריבלין כדי להדיחו מתפקיד ראש הממשלה לאחר הבחירות, טענות שסער וריבלין הכחישו בתוקף.
 
מנגד מחריפים בעבודה את המתקפה על נתניהו, ושלשום יצאה שיירה של כלי רכב עם דגלים שחורים לעבר ביתו של נתניהו תחת הכותרת "יום שחור למדינת ישראל". המפגינים קראו לנתניהו להתפטר מיד. דרכם של כלי הרכב נחסמה על ידי ניידות משטרה סמוך לרחוב בלפור. "העבודה מרימה דגל שחור כאות לבושה שמטיל עלינו ראש הממשלה", אומרים במפלגה. שיירה של כלי רכב עם דגלים שחורים יצאה בצהריים מתל אביב, ונחסמה על ידי המשטרה סמוך לרחוב בלפור.

אמש ערכו פעילי מרצ הפגנה בכיכר הבימה נגד ראש הממשלה ובמהלכה דרשו אף הם כי יתפטר מיד. בשלטים שנשאו נכתב "נתניהו לכלא" ו"הגיע זמנו של נתניהו ללכת". תשובת הליכוד הגיעה בהפגנה מול מצודת זאב בתל אביב שנערכה אף היא אמש. המשתתפים נשאו שלטים, ובהם נכתב "ביבי, העם איתך" ו"תקשורת עוינת".
.