לאחר חשיפת כתב החשדות נגד ראש הממשלה, בנימין נתניהו, קולות מן הליכוד נעמדו לצד יו"ר המפלגה. מנגד, ישנם חברי ליכוד, כמו חבר הכנסת בני בגין, שלא מפחדים גם לבקר את התנהלותו. בגין אמר בגלי צה"ל הבוקר (ראשון): "היועץ המשפטי לממשלה לא מתכופף, לא בפני רה"מ לשעבר אהוד ברק שמשתלח בו, לא בפני ראש הממשלה המכהן. בנוסף לבשר ודם ולמוח אני חושב שאנו יודעים שהוא מצויד גם בעמוד שדרה יציב, ולכן הוא נוהג בנאמנות כלפי חובתו כמשרת הציבור. הוא לא יסור מן המשפט ימין ושמאל".

עוד אמר בגין על סאגת ההתקפות של נתניהו על היועמ"ש מנדלבליט: "הוא מאשים אותו האשמות חמורות, טוען שהוא טיפוס כנוע, סמרטוט וחסר אופי. בנאומו יש פגמים", אמר בגין, והוסיף: "על סמך ההיכרות שלי עם היועמ"ש, אני יכול להעיד שהוא עשוי גם מבשר וגם מדם, אבל גם ניחן בשכל חריף".

בנוגע לחוק הצרפתי אמר השר לשעבר: "אני מביע תקווה שהסנגורים, פרקליטיו של רה"מ, ורה"מ עצמו יצליחו לשכנע את היועמ"ש וצוותו שנפלו טעויות, חסרו עובדות, ואולי ניתן להציע פרשנויות אחרות לאלו שגובשו מכתב החשדות. עצם העובדה שגובש כתב חשדות כזה, יש בו משום הוכחה שהרעיונות האלה שראש ממשלה מכהן לא יועמד לדין, אפילו לא ייחקר, אלא רעיונות מעוותים. אז בסדר, אמצו אותם במשטר אחר במדינה אחרת".

"התנגדתי כששמעתי את הדברים האלה בארבע השנים האחרונות", הוסיף בנו של מנחם בגין, "התנגדתי לכך בחוק ההמלצות ולבסוף התקבלה המלצתי, והרעיון הזה שהציבור לא ידע מה החשדות נגד רה"מ לא אומץ באותה הצעת חוק".
 
על האיחוד במפלגות הימין שהכניס את מפלגת עוצמה יהודית כמועמדת לכניסה לכנסת ה-21 אמר: "אזכיר שבן ארי היה כבר חבר כנסת. ספגתי מנחת פיו בהיותי נציג הממשלה במליאה. אני לא אוהב את כל המהלך הזה שקשור בטקטיקה מוזרה של הכנסת אדם שאיננו חבר מפלגה ברשימה. אני מעדיף שח"כ בן ארי לא יהיה בכנסת. הוא לא יהיה לתפארתה של הכנסת".