ההחלטה לשדר את נאומו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בעיכוב של 10 דק' התקבלה בעקבות עתירה שהגישה מפלגת העבודה ליו"ר ועדת הבחירות, מתוך חשש לתעמולת בחירות. הבוקר (שלישי) התייחס יו"ר מפלגת העבודה, אבי גבאי, בתכניתה של אילה חסון ב-103FM לשידור נאום נתניהו במהדורת החדשות, וטען: "סתם לאפשר לו להשמיע נאום הסתה בשמונה בערב? למה?". 

"לא יכול להיות שראש ממשלה שוב מנצל את מעמדו ומידי ערב ומשתמש במהדורת החדשות בשביל תעמולת בחירות. שמח שלא שידרו את הנאום, כך היה צריך להיות. מה שראש הממשלה עושה למדינת ישראל זה דבר שלא היה כדוגמתו. לא היה עוד ראש ממשלה בישראל שהסית נגד כל המדינה, נגד מערכות החוק, השוטרים, הפרקליטים, השמאל וכולם. אין גורם בישראל שלא עובר תהליך הסתה. על זה די לומר לו 'תודה ולהתראות'".

גם כחול לבן סוברים שצריך להגיד לנתניהו 'תודה ושלום'.
"יש כמה סיסמאות שהם לקחו מאחרים אבל בנקודות החשובות הם לא אמרו שום דבר. אנחנו חיים במזרח התיכון. אני בא מהעולם הכלכלי והנושא חשוב לי אך יש גם את העניין המדיני והביטחוני. אפשר לנסוע אלף פעם לרמת הגולן ולומר שלא נתפנה ממנה, כי באמת לא נתפנה ממנה, אך חיים פה שניים וחצי מיליון פלסטינים וצריך להחליט מה עושים איתם. צריך לומר לעם את האמת. לימין יש את האמת הנוראה והאיומה שלו ולנו יש את האמת שלנו. אנחנו קוראים להיפרדות תוך שמירה על ביטחוננו".

איך יכול להיות שאותו ציבור, שמאס בכיבוש ומה שהוא מייצר, לא מתכנס בחברתכם, והכל נהיה ביבי או לא ביבי?
"התפקיד שלנו כמפלגה שורשית ואמתית היא להציג לציבור את הדרך שלנו - דרך של שלום, צדק כלכלי ושמירה על הדמוקרטיה. יש לנו נבחרת מצוינת, אנחנו מציגים תוכניות ולא רק מצע. אנחנו מציגים את מה שאנחנו רוצים לעשות".

מה היה עם הסיפור של טל רוסו והתנצלות של 'ידיעות אחרונות'?
"אני שמח שהדברים הובהרו וש'ידיעות אחרונות' לקחו אחריות והתנצלו. כך היה צריך לעשות. שימו לב להתנהלות של טל רוסו, שלא יצא נגד אף אחד ופשוט חיכה שיתקנו את הדבר הזה. אנחנו נראה התנהגות פוליטית אחרת כשטל רוסו יהיה בכנסת".