ח"כ ג'מאל זחאלקה, יו"ר בל"ד, יגיש היום תלונה במשטרה נגד ח"כ אורן חזן באשמת הסתה לרצח, ותלונה נוספת לוועדת הבחירות המרכזית, לפסול את תשדיר הבחירות של רשימת ״צומת״ בה נראה חזן יורה בזחאלקה והורג אותו.

בסרטון הבחירות שפרסם, חזן משחזר את הסצינה מתוך הטוב הרע והמכוער שבה הוא כביכול יורה באקדח ו"הורג" את ח"כ זחאלקה. בסצינה זחאלקה אומר "אני מעדיף למות מאשר לשיר את התקווה". חזן יורה בו ואומר: "אתה רוצה למות, תמות, אל תאיים".מטעם ח"כ זחאלקה נמסר: "אורן חזן בנוסף להיותו גזען באופן מחריד, מוכיח לנו פעם אחר פעם כמה נמוך הוא יכול לרדת על מנת לזכות במעט קולות על חשבון שנאת ערבים. לצערנו הרב, גם בחירות 2019 נגועות ברמות אבסורדיות של גזענות והסתה נגד הציבור הערבי ונבחריו, והסרטון המחליא הזה הוא רק דוגמה אחת מני רבות. אנו מגישים היום תלונה למשטרה ולוועדת הבחירות המרכזית, בתקווה שאולי סוף סוף ימצאו לנכון גורמי האכיפה למצות את הדין עם הסתה ברורה וחד משמעית לרצח איש ציבור".

זחאלקה אף יצא בפניה מקבילה לפייסבוק, בה דרש להוריד את הסרטון בשל "התוכן הגזעני, האלים והמסית המופיע בו". זחאלקה הוסיף: "בסרט הווידיאו של חזן, הוא נראה מגלם את דמותו של המכוער, ואכן זהו התואר המתאים לו. אך לא מדובר בסרט אלא בקריאה לרצח, באווירה ציבורית שקיים בה ליבוי יצרים נגד הציבור הערבי ונציגיו, וזה מסוכן ואפילו מסוכן מאד".

חזן הגיב לזחאלקה ואמר: "אין גבול לחוצפה ולציניות של הטרוריסט זאחלקה, שעושה כמו חבריו המחבלים שימוש ציני בדמוקרטיה הישראלית. זחלאקה הורשע בטרור וניצל יחד עם חבריו העוזרים של ערפאת את במת הכנסת כדי להסית לרצח חיילי צה״ל ואזרחי ישראל, הסתה שאת תוצאותיה אנו רואים באופן יומיומי.
 
עוד הוסיף: "זחלאקה שהילל מחבלים בבתי הכלא ועמד דומיה ״לזכרם״ של מרצחים חלאות אדם מעז עוד לדבר על הסתה ולבוא בטענות ולסתום את הפה למפלגת צומת, בראשה אני עומד? בעוד דם יהודי נשפך כמים כתוצאה מהסתה אמיתית, שלו ושל חבריו?! האם הטרוריסט זאחלקה כבר הספיק לשכוח שחבריו מרצחי החמאס הוציאו חוזה על ראשי ואבי המחבלים אבו מאזן קרא להכניס אותי לרשימת הטרור העולמית ולפגוע בי? אין כאן לא גזענות ולא שנאת ערבים".