הנהלת תאגיד השידור הציבורי כאן החליטה לא לפטר את גלית דיסטל מעבודתה, אף שלפני חודש נדהמו בתאגיד לגלות כי השדרנית השתתפה בשידורי התעמולה של הליכוד בערוץ הליכוד TV, בניגוד לתקנון התאגיד האוסר על השתתפות העובדים בתעמולה פוליטית. בעקבות הסערה שנוצרה הוחלט לזמנה לשימוע לקראת פיטורים. 
 
דיסטל נעזרה בשירותיו של היועץ האסטרטגי של הליכוד, עו"ד מיכאל דבורין, שייצג אותה בשימוע. לפי מקור בתאגיד, דבורין טען כי מדובר במעידה חד־פעמית שנבעה מאי־ידיעת האיסור והזהיר מפני המשמעות הציבורית של פיטורי דיסטל ומהנראות הציבורית של המהלך, שבו דווקא אשת ימין מפוטרת מהתאגיד וגם מפני החשש לאכיפה בררנית כלפיה.
 
בתאגיד סברו תחילה כי יש מקום לפטרה על הפרת התקנון, אך לבסוף החליטו מסיבה שאינה ידועה לא למצות עמה את הדין ולהסתפק בנזיפה בלבד.

מעו"ד דבורין נמסר: "אנו שמחים על כך שמידת ההיגיון גברה ובתאגיד קיבלו את עמדתנו, כפי שהוצגה בשימוע שנערך לגב' גלית דיסטל, שאין לפטר אותה אך ורק בשל הופעתה החד־פעמית בעמוד הפייסבוק של ראש הממשלה ומקווים שבכך תם העניין". 
 
מכאן תאגיד השידור נמסר: "גלית דיסטל עברה הליך שימוע, ללא כל התערבות פוליטית או לחצים חיצוניים, והוחלט כי אם תחזור על פעילות דומה, העסקתה בתאגיד תסתיים לאלתר".