ירדו מהרוטציה או לא? שר הביטחון לשעבר ומספר 3 במפלגת "כחול לבן", משה בוגי יעלון, התראיין היום (חמישי) בתכניתם של בן כספית ואריה אלדד ב-103FM, והתייחס לפרשת הצוללות, למדיניות הביטחונית שתנקוט המפלגה ולשאלת השאלות - האם יוותרו על הרוטציה של לפיד וגנץ במטרה לעלות את המנדטים, או לא?



תחילה התייחס יעלון לפרשת הצוללות ואמר: "ככל שעובר הזמן, הפאזל מתמלא. קראתי לבנימין נתניהו להתפטר. חלק מההתגייסות הלא מובנה מאליה של רמטכ"לים לשעבר, היא בעצם מתוך תחושת חירום, לבוא ולומר לעם ישראל שככה זה לא יכול להימשך, אנחנו מתדרדרים. אצל בני גנץ לא היו מאשרים מכירת צוללות מתקדמות למצרים בלי לקיים את הדיון הנדרש ולעדכן את שר הביטחון. נדרש שינוי ונדרשת החלפה".

אתה אמרת שאתה הבכיר, ובני הבחיר. 

"הציבור רואה אותנו כאלטרנטיבה. זה או מישהו שיבוא עם ידיים נקיות לשרת את הציבור, או מישהו שישכב בחקירות וינסה לבצר את שלטונו. מה שהיה היה - אנחנו חייבים להכריע ביום שלישי ולהחזיר את המדינה למסילה". 
אולי אתם צריכים פשוט להקשיב לחכמת ההמונים, ולהשלים עם זה שנתניהו יינצח
"אני משוכנע שזו לא חכמת ההמונים. הציבור חווה הרבה מניפולציות ושקרים. אומרים שגנץ שמאל חלש ושהוא לא הגן על הטלפון שלו. שקרים מכאן ועד הודעה חדשה. אנחנו נחושים עד יום שלישי לשכנע את הציבור שאנחנו צריכים להוביל. הציבור צריך להבין שאם הוא לא יבחר בנו הוא יקבל את סמוטריץ' בממשלת נתניהו ואת קפטן ג'ורג'".
אתם תחזירו שטחים או לא?
"תקראו את המצע. הגענו להסכמות בנושא הפלסטיני בין מה שאני והאוזר והנדל אומרים לבין מה שאלו שחשבו בעבר על שלום עכשיו - אין הסכם שלום נראה לעין, ומצד שני אנחנו לא רוצים מדינה דו לאומית. העניין החשוב הוא יסודות הבניין - מערכת החינוך, מערכת הבריאות וכן האלה. זו הבחירה, זו לא שאלה של ימין או שמאל בנושא הפלסטיני. הבנו שכרגע אין סיכוי להסדר קבע. מי שחושב שאם נוותר על שטח נקבל שלום ושלווה הוא לא רציונלי, אבל מי שבעד מדינה דו לאומית כמו סמוטריץ' הוא גם לא רציונלי". 
צריך לרדת מהרוטציה של גנץ ולפיד? כדי לעלות בסקרים?
"לנו אין סקר שאומר שזה עוזר. אנחנו מכבדים את ההסכמים בינינו".