הפובליציסט בני ציפר, המקורב לראש הממשלה בנימין נתניהו, עורר הבוקר (שני) סערה, כשטעון שהימין בלי נתניהו זה כמו ערימת זבל. בשיחה עם עידן קוולר בערוץ כנסת, נשאל ציפר על הביקורת על נתניהו מימין. 

העיתונאי ענה כי "אני בכלל רואה את המציאות כך – קודם כל המפלגות.. אני לא מעריץ מפלגות, ולכן כשדיברו ממש קודם: כחול לבן לקחו והרסו את מפלגת העבודה. מה זה המפלגות? המפלגות זה סתם. מה שחשוב זה בני האדם, לא המפלגות. מה אכפת לי מהמפלגות. עדיין, הימין בלי נתניהו, זה.. אני אומר את זה בצורה בוטה – זה כמו ערימת זבל. זה כמו כל המפלגות".
 

כאמור, דבריו של ציפר עוררו סערה ברשתות החברתיות וגם בליכוד. גיל שמואלי, יו"ר חוג נאמני חירות בליכוד, גינה את הדברים: "כל איש ימין אמיתי בר דעת, וכל מי שגוייס לפעילות ולשליחות ציבורית יודע שמחנה שלם מקדש רעיון, דרך וערכים ולא מנהיג יחידני. והרעיון עומד מעל למנהיג טוב, חכם ומוכשר כלל שיהיה ובוודאי סולד מכל גינוני פולחן האישיות המגוחכים שמר ציפר לוקה בהם ומגנה את דבריו שיש בהם משום פגיעה בכבודם של יתר מנהיגי הימין ואישי הציבור המרכיבים את תנועת הליכוד ואת המחנה הלאומי כולו. התבטאות זו מגמדת מחנה שלם ולמעשה הופכת אותו בעיני ציפר לכלי ריק, לקליפה בידי אדם אחד שמר ציפר הפך לבן אלים ולא לילוד אישה בשר ודם. זוהי לדעתנו סוג של עבודה זרה שנוגדים את דרכו ומשנתו של ראש בית"ר מורנו זאב ז'בוטינסקי וכל תלמידיו ובניהם תלמידו וממשיך דרכו המובהק מנחם בגין נשמתו עדן מייסד תנועת החירות".