חודש וחצי לפני הבחירות החוזרות לכנסת הבאה, עדיין לא ברור כיצד תראה הממשלה החדשה ומי צפוי להרכיבה. לפי סקר מנדטים שפורסם הערב (שלישי) במהדורת החדשות של ערוץ 12, התחרות בין שתי המפלגות הגדולות, כחול לבן והליכוד, נותרת צמודה ומותחת, כאשר שתי המפלגות זוכות ל-30 מנדטים כל אחת. עם זאת, נראה כי האיחודים בימין אכן מרחיבים את גוש הימין. 

המפלגה השלישית בגודלה לפי הסקר היא מפלגת הימין המאוחד, בראשותה של איילת שקד, שזוכה ל-12 מנדטים, כשאחריה הרשימה המשותפת עם 11 מנדטים, ישראל ביתנו עם 10 מנדטים ויהדות התורה עם 8 מנדטים. 

המפלגות הקטנות יותר הן ש"ס עם 7 מנדטים, המחנה הדמוקרטי עם מספר זהה של מנדטים, ובהמשך האיחוד בין העבודה וגשר שמזכה את המפלגה בחמישה מנדטים. 

במידה ומפלגת עוצמה יהודית תצטרף ביומיים הקרובים לימין המאוחד המפלגה תזכה למנדט נוסף ותעלה ל-13 מנדטים, אך זאת על חשבון מפלגת הליכוד. כמו כן, במידה ומפלגת זהות של משה פייגלין תחבור לימין המאוחד, המפלגה תעלה שוב במנדט אחד, אך שוב - על חשבון הליכוד, שתרד ל-28 מנדטים. 

תמונת הגושים לפי נתוני סקר זה מציגה ניצחון אפשרי לנתניהו, כאשר לצדו 57 מנדטים של המפלגות שככל הנראה ימליצו עליו להרכבת הממשלה. מולו גנץ זוכה ל-42 מנדטים, כאשר הרשימה המשותפת הודיעה כי לא תמליץ על איש, ומפלגתו של אביגדור ליברמן נמצאת בחוץ כאשר לא ברור כעת על איזה מפלגה תמליץ.