האם במפלגת השלטון ניסו להחליף את ראש התנועה כדי למלנוע את פיזור הכנסת? יו"ר ש"ס, השר אריה דרעי, סיפר כי בכירים בליכוד פנו אליו בליל פיזור הכנסת לפני שלושה חודשים, והציעו לו להקים ממשלה בלי נתניהו, כך פורסם הערב (שני) בחדשות 12. לדברי דרעי, "היו עלינו לחצים גדולים מאוד - 'למה ללכת לבחירות? בוא ניתן לנשיא שיטיל את זה על מישהו אחר - בליכוד, ממקום אחר. נתניהו לא הצליח, אז גמרנו שייחכה, שיעמוד בצד'". 

דרעי, שדיבר עם רבנים מהם ביקש לסייע לו להגדיל את כוחה של ש"ס גם על חשבון הליכוד, אמר עוד כי "באו אלי בכירים בליכוד ובמפלגות אחרות ואומרים 'למה אתה נותן לו גיבוי עד הסוף?' ניסו לבדוק איתי לשכנע אותי 'בוא, לא צריך ללכת עד הסוף בעניין'. אבל אני אמרתי להם: רבותיי, לא יעלה על הדעת. הציבור רצה את נתניהו, הלכנו לבחירות ואמרנו נתניהו, אי אפשר למנות בגלל שליברמן החליט להחליף את נתניהו שאנחנו עכשיו נגיד לנתניהו, יאאלה עשית את שלך לך הביתה".
דרעי התייחס גם לניסיון להגדיל את כוחה של ש"ס, ואמר כי "אין לי ספק שש"ס עם 12 מנדטים הרבה יותר חשובה לנתניהו ולליכוד מאשר עוד מנדט או שניים לליכוד".

בצירוף מקרים מעניין, העלה היום ראש הממשלה סרטון לפייסבוק, בו התייחס לקריאה של ש"ס להצביע לה כדי לחזק את נתניהו, ואמר כי "אין הצבעה בשני פתקים, שס ונתניהו. צריך להצביע רק לליכוד".