מפלגת כחול לבן בראשות בני גנץ ויאיר לפיד צפויה לקבל 35 מנדטים לעומת 29 מנדטים של הליכוד, כך עולה מנתוני סקר מעריב סופהשבוע.  הסקר נערך לפני פרסום החלטת היועץ המשפטי לממשלה בנושא תיקי נתניהו, ומהנתונים עולה כי אין שינוי במספר המנדטים של שתי המפלגות הגדולות, לעומת הסקר הקודם. כמו כן, חדש ותעל בראשות איימן עודה ואחמד טיבי עומדות על 11 מנדטים, יהדות התורה בראשות יעקב ליצמן על שבעה מנדטים ואיחוד מפלגות הימין הבית היהודי האיחוד הלאומי עצמה יהודית על שבעה מנדטים גם היא. 
כמו כן, הימין החדש בראשות איילת שקד ונפתלי בנט ומפלגת העבודה בראשות אבי גבאי עומדות על חמישה שישה מנדטים כל אחת, מרצ, שס וכולנו עומדות על חמישה מנדטים כל אחת. ישראל ביתנו קיבלה ארבעה מנדטים ושלוש רשימות לא עוברות את אחוז החסימה - גשר, זהות וגם רעם בלד. עוד עולה מהסקר כי הגושים צמודים למדי, כאשר גוש הימין עומד על 63 והמרכז שמאל על 57. 
נתון נוסף שעולה מהסקר הוא הסוגייה האם החלטת היועץ (הסקר נערך כאמור לפני פרסום ההחלטה עצמה), תשפיע על מצביעי הליכוד ב-2015. 67% ממצביעי הליכוד ב-2015 ממשיכים להצביע לליכוד, תשעה אחוזים עוברים לכחול לבן, חמישה אחוזים לימין החדש ושני אחוזים לכחלון.  בנוסף, מסתמן שההחלטה הצפויה שינתה על יותר מצביעי מרכז (14%), לעומת 11% מהימין ו-13% מהשמאל. ההחלטה לא שינתה את דעתם של יותר מצביעי ימין (89%) לעומת 87% מהשמאל ו-86% מהמרכז שטוענים כי לא הושפעו כלל. 17% ממצביעי הליכוד טוענים כי ההחלטה שינתה את דעתם ו-83% שלא.