ינון מגל ובן כספית שוחחו היום (רביעי) בפתח תכניתם ב-103FM והתייחסו למתיחות בגוש הימין, בין יו"ר ימינה, שר הביטחון נפתלי בנט, לבין מפלגת הליכוד וראש הממשלה, על רקע רצונו של בנט לקבל את תפקיד שר הבריאות. את השיחה פתח מגל בביקורת על נתניהו כשאמר: "אני לא אוהב שנתניהו מתעלם מהבלוק. הם היו מתחת לאלונקה כל הדרך, אחים לנשק. הם המליצו עליו, זה לא בסדר. לא מתנהגים ככה. נכון שלבנט יש את הקטעים שלו. אני יכול להבין שזה הטריף את ביבי, אבל זה לא בסדר בעיני".

לדברים אלו השיב כספית בשאלה: "מה מטריף את ביבי בזה שיש לו שרים מצטיינים? כשר ביטחון, בנט חושב מחוץ לקופסה. הוא יכול להיות ילדותי, והוא צריך מבוגר אחראי, שקוראים לו נתניהו. אבל למה לראות בזה חתרנות, כפירה בעיקר? איך מודדים מנהלים טובים? הם מקיפים את עצמם באנשים שיתחנפו אליהם".

בהמשך פנה כספית למועמדים שהציעו כחול לבן לתיק הבריאות והביע שביעות רצון מהאפשרויות הקיימות: "המועמדים של כחול לבן לתיק הבריאות מוצאים חן בעיני בצורה בלתי רגילה. למשל יצחק קרייס, יש עליו קונצנזוס וזו לא חוכמה. הוא איש מקצוע טוב שמביא את מה שצריך להביא. מועמד אחר הוא ד"ר מסעוד ברהום, מנהל בי"ח בצפון בנהריה. אני מת על זה. שר מקצועי ערבי, אני מכיר אותו והוא רופא ואיש נהדר. ברמת הניסוי, אולי המדינה לא תחזיק מעמד. אולי למחרת בבוקר האיראנים יהיו על הגדרות", עקץ כספית בהמשך.