איילת שקד החליטה הערב (חמישי) להישאר במפלגת הימין החדש ולרוץ במסגרתה בבחירות 2020. שקד תדורג כמספר 2 ברשימת המפלגה, אך תישאר במעמד של יו"ר משותף לצד נפתלי בנט. לפי ‏הסיכום בין שקד לבנט, כל אחד מהם ימנה 50 אחוזים מהרשימה וכל אחד ימונה לתפקיד שר ברמת בכירות זהה. בנט יהיה ראשון ברשימה ושקד שנייה.



שקד פירטה על החלטתה בפוסט בפייסבוק: "אנחנו לעולם לא מוותרים! חבריי, אני יוצאת לדרך הערב ביחד עם חברי, נפתלי בנט, למערכה לניצחון גדול של הימין החדש—ימין ביצועיסט, מאחד, אופטימי ושורשי. מסע להנהגת המדינה! אני מזמינה אתכם, את עם ישראל האהוב, את חבריי בציונות הדתית ובימין האידיאולוגי, להצטרף אלינו!".



לאחר הודעתה של שקד, פרסם שר הביטחון בנט ציוץ בטוויטר: "הימין חוזר לנצח".





כזכור, בשבועות האחרונים הייתה שקד מחוזרת בידי מספר גורמים פוליטיים. אתמול דווח כי דחתה את הצעתו של אביגדור ליברמן לשמש כמספר 2 בישראל ביתנו. בנוסף, דווח כי היא מחוזרת בידי איחוד מפלגות הימין, רשימתם של הרב רפי פרץ ובצלאל סמוטריץ'.



בבחירות לכנסת ה-21 רצו שקד ובנט ברשימת הימין החדש, לאחר שפרשו ממפלגת הבית היהודי, ולא עברו את אחוז החסימה. בבחירות לכנסת ה-22 התאחדה הימין החדש עם איחוד מפלגות הימין ברשימת "ימינה", שזכתה לשבעה מנדטים, אך לאחר הבחירות הרשימה התפצלה בחזרה לשני מרכיביה. שקד דורגה בבחירות אלה במקום הראשון, אך בסופו של דבר לא מונתה לתפקיד שרה, בעוד בנט, פרץ וסמוטריץ' כן.