"הבאתי בחשבון את כל השיקולים": לקראת הפריימריז במפלגת השלטון, שצפויים להתרחש בעוד יומיים, חברי הליכוד החלו לעמוד מאחורי האדם שלדעתם צריך להוביל את המפלגה, ולהוביל אותה דרך מערכת הבחירות השלישית שתיערך ב-2 במרץ. הערב (שלישי) השר לביטחון הפנים, ח"כ גלעד ארדן הודיע כי יתמוך בראש הממשלה, בנימין נתניהו, בריצה נגד ח"כ גדעון סער לראשות התנועה.

בסרטון שפרסם בחשבון הפייסבוק שלו, אמר ארדן: "חברות וחברים יקרים, ביום חמישי יתקיימו הבחירות לראשות הליכוד. אלו בחירות שעוררו את השטח והדגישו את היותנו התנועה הדמוקרטית בישראל. כחבר בקבינט הביטחוני, אני מכיר היטב את האתגרים האדירים שמולם אנו ניצבים - האיום האיראני, בית הדין בהאג וארגוני הטרור המתעצמים".

"לכן, לאחר שהבאתי בחשבון את כל השיקולים", הוסיף השר, "הגעתי למסקנה שראש הממשלה נתניהו הוא האדם המתאים ביותר להמשיך להוביל את הליכוד ואת המדינה, ואני קורא לכולכם להצביע עבורו ביום חמישי הקרוב. אני מאמין שההתמודדות של חברי גדעון סער ראויה, ושומרת על הדמוקרטיה בתנועה. בשונה מקולות אחרים שנשמעים, אני משוכנע שהיא מחזקת את הליכוד. אחיותיי ואחיי, ההתמודדות האמיתית שלנו היא בשני למרץ, מול השמאל".


כזכור, אמש הכריע בית הדין של תנועת הליכוד כי הפריימריז לרשימה בוטלו, ברוב של תשעה פוסקים. המתמודדים על המקום הראשון הם כאמור, ראש הממשלה בנימין נתניהו, וח"כ גדעון סער, שנמצאים בעיצומו של קמפיין תוך-מפלגתי לקראת ההכרעה.