הישורת האחרונה בקמפיין הפריימריז בליכוד: ח"כ גדעון סער נשא דברים היום (רביעי) בכנס מעריב והג'רוזלם פוסט והצהיר כי ביכולתו לנצח בהתמודדות מול בנימין נתניהו על ראשות הליכוד. "הבחירות מחר בליכוד הן בחירות גורליות", אמר סער בפתח דבריו, "הן לא רק בחירות בתוך מפלגה, הבחירות הללו תכרענה גם את תוצאות הבחירות הכלליות. אחרי שתי מערכות בחירות ושני סבבים של ניסיונות להקמת ממשלה המציאות הפוליטית ברורה לחלוטין. נתניהו הוא ראש הממשלה שכיהן בישראל את תקופת הכהונה הארוכה ביותר, אך אין לו עוד אפשרות להקים ממשלה. הבחירות היא בין שני חלופות - ממשלת ליכוד בראשותי או ממשלה של מחנה השמאל בראשות בני גנץ. אין באמת ברירה שלישית".


גדעון סער בכנס המנהיגים של מעריב. קרדיט: אלוני מור

"החסמים האלקטורליים שיש למתמודד מולי עלולים רק לגבור. אני יכול להקים ממשלה חזקה ויציבה ואני יכול לאחד את העם. על הרקע הזה ההתקפות נגדי אינן רק עדות לשיח מופקר, הן מבקשות בעצם למנוע מחברי הליכוד את הדרך היחידה להציל את שלטון הליכוד ואת דרכו. 'שקט הוא רפש' למדנו ושיננו את ראש בית"ר. אני מחויב לפעול למניעת מצב שבו יש רוב לעמדותינו בעם אבל אנחנו עלולים חלילה לאבד את השלטון. אני מתמודד כדי לנצח והקרב הזה פתוח לגמרי, כי יותר ויותר חברי ליכוד מבינים שכל היקר לנו עלול להיות בסכנה אם לא נעשה מחר את הבחירה הנכונה. אם לא נעשה שינוי בהנהגתנו עלול להיות שינוי לרעה ב-2 במרץ. שינוי זה דבר טוב, לא רע. זה דבר חיובי. כל מערכת ציבורית או פרטית צריכה לשינוי מעת לעת. היום השינוי הוא הכרחי".



בנוסף תקף סער את ראש הממשלה וטען להכפשות נגדו במהלך הקמפיין. "אגב שיח כבד, זה לא שיח המבוסס על התבטלות מול בעל השררה. אני נחוש לנצח מחר כי הגיע הזמן לשחרר את המדינה מעינוי סבבי הבחירות הבלתי פוסקים ולהתמקד באתגרים שלפנינו. מתחילת הפריימריז קראתי לרה"מ לקיים עימות פומבי, כפי שמקובל בכל הדמוקרטיות, ולדון באופן ענייני בנושאי תוכן. כי מגיעות לחברי הליכוד ולאזרחי המדינה התחייבויות בכל התחומים. אני וחבריי נענינו בהתקפות פרועות ושקרים מצד הקמפיין הנגדי. אני שומע התקפות מגוחכות במיוחד מכאלה שרק אתמול-שלשום הגיעו לליכוד. רבותיי, נאמנות לתנועה היא נאמנות לדרכה ולערכיה. התמודדות דמוקרטית היא לב המסורת של תנועת הליכוד. אם רה"מ מציע פריימריז בזק זה בסדר ושרים לו שירי הלל, אבל אם אני נענה לקריאתו אז זה פוטש? לא, זו התמודדות דמוקרטית, והיא אינה במעמד צד אחד. יש לכבד את ראש התנועה, אך מותר גם לחלוק עליו. מותר להתמודד גם מול מי שמכהן 20 שנה. מותר, ובתנאים הקיימים, זוהי חובה".

"נשארתי בליכוד ונלחמתי את מלחמות התנועה בשנים הכי קשות, גם בימים שבהם עמדתי בראש סיעה קטנה עם 12 מנדטים. אני מאמין בדרך שלמדנו ממייסדיה", סיכם סער את דבריו.