מאבק צמוד יחסית בגוש דן, קרב במעמד צד אחד בערי הדרום. ראש הממשלה בנימין נתניהו הביס את יריבו גדעון סער בפריימריז לראשות הליכוד, ולפי ניתוח התוצאות בחלק מ-106 נקודות ההצבעה עולה היתרון הגדול שלו כמעט בכל יישוב ויישוב.

השופט (בדימוס), מנחם נאמן חתם במהלך הלילה (בין חמישי לשישי) על התוצאות הסופיות של הבחירות לראשות הליכוד, מהן עולה כי ראש הממשלה בנימין נתניהו זכה ל-41,792 קולות, שהם כ-72.5% מהמצביעים. גדעון סער זכה ל-15,885, שהם 27.5% מכלל הקולות. 






נתניהו הכריז בחשבון הטוויטר שלו על ניצחונו בפריימריז עוד לפני התוצאות הסופיות: "ניצחון ענק! תודה לחברות וחברי הליכוד על האמון, התמיכה והאהבה. בעזרת השם ובעזרתכם, אני אוביל את הליכוד לניצחון גדול בבחירות הקרובות ונמשיך להוביל את מדינת ישראל להישגים חסרי תקדים".
 
גדעון סער צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "תודה לחברים, למתנדבים, למצביעים הרבים. לכל מי שמאמין בדרך אליה יצאנו. גיליתם אמונה, אומץ-לב ונחישות. אני אוהב אתכם וגאה בכם!". סער התייחס לתוצאות בהצהרה שנתן והודיע כי יברך את ראש הממשלה על התוצאות: "עדיין לא הגיעו התוצאות הסופיות אבל ברור מהן - ואני אומר בצורה הברורה ביותר - חבריי ואני עומדים מאחוריך במערכה למען הצלחת הליכוד בבחירות ב-2 במרץ".

כאמור, המאבק בין השניים היה צמוד יחסית בגוש דן, אך בדרום הוא התנהל במעמד צד אחד. בתל אביב נתניהו גבר על יריבו באחוז אחד בלבד - 1,428 קולות (50.5%) לראש הממשלה לעומת 1,395 לסער (49.5%). גם בגבעתיים הסמוכה התוצאות היו מעודדות מבחינת סער. הוא קיבל שם 179 קולות לעומת 217 נתניהו - 55% ליו"ר הליכוד, 45% למספר 6 ברשימה.
כזכור, 106 אתרי הצבעה בכל רחבי הארץ נפתחו כבר בשמונה בבוקר וחיכו ל־116,048 מתפקדים בעלי זכות בחירה. כבר בשעות הבוקר החלו אנשי מטה סער לטעון לאי־סדרים בקלפיות. כך למשל הם סיפרו: "בחדרה לא נתנו למשקיף של סער לבדוק את הקלפי. הוא התעקש לעצור את ההצבעה והוזמנה משטרה. השוטרים שהגיעו אפשרו לו להיכנס, ובבדיקה שערך המשקיף נמצאו פתקי הצבעה מודבקים של סער". גם במטה נתניהו דיווחו על אי־סדרים ועל בלבול רב בהתאמה בין כתובות המגורים של חברי ליכוד רבים לבין הקלפיות שאליהן הם כוונו.