בליכוד תקפו הבוקר (חמישי) את יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, על רקע התבטאותו לפיה לא ייקח חלק בקואליציית החסינות. בראיון בגלי צה"ל אמר השר יריב לוין כי "לא הופתעתי, ליברמן שם לעצמו למטרה להפיל את נתניהו בכל מחיר". באופן דומה, יו"ר סיעת הליכוד מיקי זוהר ביקר את כחול לבן, על רקע הבקשה להקמת ועדה מיוחדת שתדון בבקשת החסינות של ראש הממשלה: "הם רוצים להפיל אותו בכל מחיר".

לוין הסביר כי "נתניהו התלבט רבות לגבי החסינות. בסופו של דבר, כיוון שקיים חשש שאם לא הייתה מוגשת הבקשה, היו מונעים ממנו להתמודד לראשות הממשלה, הוחלט לבקש את החסינות בשלב הזה".

ח"כ זוהר הוסיף: "בקשת החסינות הוגשה כדי שראש הממשלה יוכל להמשיך לשרת את הציבור. הרי כולנו היינו עדים לניסיונות הבלתי פוסקים לסכל את מועמדותו. מעבר לכך, אני חושב שראש הממשלה החליט להגיש את בקשת החסינות הזו גם בגלל האכיפה הבררנית שהיא כל כך בולטת לעין. זה ברור שכחול לבן מפיצים שקרים לציבור, החסינות היא עניין זמני לחלוטין, לא מדובר בהימלטות מהדין. ראש הממשלה יוכיח את חפותו. ואנחנו מתחייבים לתמוך גם בבקשות החסינות של כחול לבן כשיהיו כאלה".

היועמ"ש של הכנסת יגיד שניתן להקים ועדה לדיון בחסינות?
"אני בספק גדול. אי אפשר להשתמש בכנסת ככלי שרת בידי הפוליטיקאים כדי שיצליחו למנף את הבחירות שלהם". 

אולי הוא ישכנע את אנשי האופוזיציה שהוא ראוי לחסינות?
"זה לא העניין. כחול לבן רוצים להפיל את נתניהו בכל מחיר, זו מטרה שהם הציבו לעצמם. לתת הזדמנות כזו לכנסת שפוזרה זה פשוט למנוע את רצון הציבור". 

אתה יזמת הצעת חוק שמטרתה להגדיל את הפנסיה של יועמ"ש הכנסת. האם זה לא בעייתי קצת שהוא ייכנס בקלחת הזו?
"תסתכל על חוות הדעת של אייל ינון שכמעט כולן לטובת היריבים שלנו. הוא מקבל את ההחלטות שלו בצורה הכי מקצועית, ולכן אני מקווה שגם הפעם היא תהיה בכזו. אייל ינון מראה עד כמה הוא עצמאי".