יו"ר כחול לבן, בני גנץ, נשא דברים הערב (רביעי) בכנס של המכון למחקרי ביטחון לאומי (INSS), והתייחס לתוכנית השלום: "כבר בשבוע הבא אביא לאישור הכנסת את תכניתו המלאה של הנשיא טראמפ. התוכנית משקפת נאמנה את עקרונות היסוד הכתובים במצע כחול לבן". בין היתר פנה להנהגת הרשות הפלסטינית: "הפכתם לסרבנים, תגידו פעם אחת כן"​.

לדבריו, פרסום "דיל המאה" הוא האירוע ההיסטוריה המשמעותי השני שהתרחש השבוע - הראשון היה ההגשה הרשמית של כתב האישום נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו. הוא קשר בין תוכנית השלום לבין מצבו המשפטי הסבוך של "הנאשם נתניהו" - ואמר כי ראש הממשלה לא יוכל להוציא אותה אל הפועל.

"הנאשם נתניהו לא יכול לכהן יום אחד בתפקידו, עסוק באישומים, בעדויות. נאחל לו הצלחה. כדי לממש את התכנית של טראמפ דרוש אדם שפנוי לנהל את המדינה. מדובר בעיצוב היסטורי, מציאת פתרון במקום ניהול הסכסוך", אמר גנץ.

תגובת הליכוד לדברי יו"ר כחול לבן: "הטרמפיסט גנץ מנסה לתפוס טרמפ על ההישגים האדירים שראש הממשלה נתניהו הביא לאחר שלוש שנות עבודה מאומצת מול ממשל טראמפ. בדיחה".

בכחול לבן מתכננים לכנס את המליאה בשבוע הבא, בזמן הפגרה, באמצעות 25 חתימות שבסיומו תבקש להצביע על הצעת החלטה לפיה הכנסת מאמצת את תכנית טראמפ.