יו"ר ש"ס, אריה דרעי, ציין היום (ראשון) באירוע חגיגי את השקת קמפיין הבחירות של מפלגתו, בהשתתפות כל חברי הכנסת של התנועה, מאות פעילים וצוותי תקשורת רבים.

הדברים שנשא במהלך הטקס כוונו למי עד לפני כשנה היה שותפו לספסל הקואליציה, וכעת ניצב כאויב פוליטי - יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן. דרעי טען כי: "יש רק אשם אחד לכל המצב שהמדינה נמצאת, שמו אביגדור ליברמן. כל האחריות למצב הזה מתחילתו ועד סופו זה הוא. היום אפשר לחשוף שמי שטירפד את כל הקמת ממשלת האחדות זה אותו ליברמן״.

על האפשרות שליברמן יתמוך בממשלה בראשות גנץ אמר דרעי כי ״אכן ליברמן אומר את האמת הפעם. יש סיכום ברור שכבר סוכם בינו ובין לפיד, גנץ, מרצ, טיבי ועודה להקים ממשלה מיד לאחר הבחירות. זאת עובדה וסיכום. אני אומר זאת באחריות ובידיעה ברורה. הפעם ליברמן אומר את האמת. לכן הפעם עכשיו הסכנה היא אמיתית״.

עוד הוסיף דרעי: ״‏ממשלת שמאל כבר בפתח. היא רוקמת עור וגידים. בפעם הראשונה נלחמנו על קיומה של תנועת ש״ס, לא ספרו אותנו בסקרים. אבל אף אחד לא חשש שלא תוקם ממשלת ימין. גם בפעם השנייה ידענו שבסוף יהיה טוב ושלא נהיה באופוזיציה. אבל הפעם אם לא נעשה ממש מסירות נפש על ארץ ישראל, עם ישראל ותורת ישראל - תהיה כאן ממשלת שמאל עם שנאה לדת וליהדות״.

בהתייחס לברית הבלתי מעורערת עם בנימין נתניהו, אמר דרעי כי ״הפעם נשקיע הרבה יותר מאמץ בעבודה בשטח. נעניתי לבקשתו של רה״מ ושל השר ישראל כץ לעבוד בשת״פ מלא עם ׳הליכוד׳. אני אעמיד לרשותם את כל העזרה. גם נתניהו יודע שאם יש מישהו שהוא צריך לסמוך עליהם, זה אנחנו. ארץ ישראל זה שלנו בזכות אבותינו״.